Foppa4 Postad 2 Juni , 2010 Rapport Postad 2 Juni , 2010 En liten snabb fråga till folket som är på plats eller har varit på plats. Kommer man kunna spela CG (Helst 20/20) under de första dagarna på SM (låt oss säga imorgon)? tack på förhand! Citera
valterego Postad 2 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2010 En liten snabb fråga till folket som är på plats eller har varit på plats. Kommer man kunna spela CG (Helst 20/20) under de första dagarna på SM (låt oss säga imorgon)? tack på förhand! Cashgamebord pågår i alla fall, och utrymme finns. Om det blir 20/20 beror alltså på efterfrågan. Citera
mikaelaedren Postad 2 Juni , 2010 Rapport Postad 2 Juni , 2010 Kan man få chipcount på Emil Henriksson, kort brunt hår, mörkblå hoodie med orange text? Så är ni snälla (Glömde det..) Citera
m1978 Postad 2 Juni , 2010 Rapport Postad 2 Juni , 2010 Snygg hålpipa av Ante. Sett Ante, Sumpas mfl checkraisa hålpipor med träff som resultat x antal gånger nu, ska börja med det och bli turneringsproffs nu när jag vet hur man gör Citera
taktfast Postad 2 Juni , 2010 Rapport Postad 2 Juni , 2010 Kan man få chipcount på Emil Henriksson, kort brunt hår, mörkblå hoodie med orange text? Så är ni snälla (Glömde det..) Emil sitter rätt short med omkring 3 500 just nu (Vi tror vi har tagit rätt person i alla fall). Citera
padrinosftw Postad 2 Juni , 2010 Rapport Postad 2 Juni , 2010 Vore nice om ni gjorde en intervju med forumniten gEeWhiZm8. Han har ju ändå två SM-Online titlar. Med bild och allt! +1, men tror inte dem hann för han bustade så snabbt :( Citera
valterego Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 +1, men tror inte dem hann för han bustade så snabbt :( Nope, han var lost and gone innan vi ens hann fota. Citera
Jaane Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Nope, han var lost and gone innan vi ens hann fota. Jo han hade bättre saker för sig:) Citera
KungKroon Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Jo han hade bättre saker för sig:) Inte lätt att hinna med alla hoes på en gång =) Citera
Spaderdam Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Erik min Prostake vän Lyckades klonka en biljett och kommer således att spela dag 1c Ingen jävla micro här inte Citera
valterego Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 Erik min Prostake vän Lyckades klonka en biljett och kommer således att spela dag 1c Ingen jävla micro här inte Så där ja Grattis. Kom fram och presentera dig då! Citera
jison300 Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Du har vinklat det ganska komiskt Erik. Det gäller handen när jag har nöt kåk och han har fyrtal. Brädan akjjj. Jag sa till han att jag är 99% säker på att han har ett fyrtal. Jag skulle lägga mig men palla inte och synade. Det var det vi pratatde om i den handen. I handen skriver du att jag undrar vad han har. ja ja ska inte älta mer... Tack för en annars bra live uppdatering Mvh Andreas Citera
taktfast Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Du har vinklat det ganska komiskt Erik. Det gäller handen när jag har nöt kåk och han har fyrtal. Brädan akjjj. Jag sa till han att jag är 99% säker på att han har ett fyrtal. Jag skulle lägga mig men palla inte och synade. Det var det vi pratatde om i den handen. I handen skriver du att jag undrar vad han har. ja ja ska inte älta mer... Tack för en annars bra live uppdatering Mvh Andreas Det är mitt fel att det blev som det blev och inte Eriks. Ber om ursäkt för det. Det gick snabbt och jag missade diskussionen. Ibland blir man så inne i att ta suits och betsize att man missar diskussioner runtomkring. -Johan Citera
valterego Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 Tack för en annars bra live uppdatering Mvh Andreas Tyty. Kopplade inte förrän nu att du var du, våra vägar har ju korsats en del genom åren. Jag lovar att ta i hand och hälsa på lördag Citera
MikeTime Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Erik, kan du kolla upp chipcounts på Chrille & Micke? Citera
valterego Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 Erik, kan du kolla upp chipcounts på Chrille & Micke? Fixat. Ligger i rapportfeeden. Citera
jison300 Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Inga problem Erik vi har bytt några ord på nätet genom åren he he. KOmmer och säger hej på Lördag. Citera
valterego Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 thx för superb livecoverage. Och trevligt o träffas! Tack och tack detsamma! Antar att ni stannar kvar och railar Okocha så vi ses väl på lördag? Citera
MikeTime Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Mkt bra SSSM-coverage på pse Erik & co! En intervju med Micke där frågan "varför kallas du den där runde som bluffar så ofta" ställs vore uppskattat! Citera
Sladdafan Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Ser gärna en intervju med Erik Cederblad eller Emil Ohlsson under dagen Citera
valterego Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 tyty! Vi ska se vad vi kan göra med intervjuönskningarna. Citera
padrinosftw Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Intervju med Anton Fahlgren plz! Citera
Recommended Posts