Skanke Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Mindre än en månad kvar till årets stora sport händelse. Varför inte tippa lite. Du ska försöka pricka in de två lag som går vidare från respektive grupp. Du får en poäng för varje rätt du prickar, du får även en bonus poäng om du prickar rätt ordning på lagen. I PM till mig ska du alltså skriva tex A 1.Mexico 2.Sydafrika B 1.Grekland 2.Nigeria osv De som vill kan föra över 10 dollars till Skanke på FT eller PS så går allt till vinnaren. om du inte litar på mig och tror jag sticker med stålarna rekomenderar jag att ge fan i att betta och bara vara med ändå. Om du vill vara med i kampen om stålarna skriv då nick på överförar sajten i samma PM som du skickar dina "rätta" svar i.... Jag sammanställer allt och publicerar allas tips innan avspark av öppningsfajten Jag upprepar: du behöver inte sätta $10 för att vara med men då kan du inte heller vinna storkovan utan får nöja dig med att svära när det visar sig att just du var bäst.... Grupperna ser ut som följer: Grupp A Sydafrika Mexico Uruguay Franrike Grupp B Argentina Nigeria Sydkorea Grekland Grupp C England USA Algeriet Slovenien Grupp D Tyskland Australien Serbien Ghana Grupp E Holland Danmark Japan Kamerun Grupp F Italien Paraguay Nya Zeeland Slovakien Grupp G Brasilien Nordkorea Elfenbenskusten Portugal Grupp H Spanien Schweiz Honduras Chile Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Jag lär snickra ihop ett tips såväl här som i Office gryta! Återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Jag ska vara med. När behöver du svaret? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Jag ska vara med. När behöver du svaret? Innan avspark 11/7 räcker, gott om tid för alla att fundelura.... Jag ändrar nog till 11/6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Innan avspark 11/7 räcker, gott om tid för alla att fundelura.... Vilket VM är det som gäller som har så sen avspark? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Blir inget då intresset var för lågt, annat var det förr HEJJA Messi och att Danmar k vinner ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Jag missade tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Men det är ju massor av timmar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 Får man tillbaka sina $10, eller har det omvandlats till administrationsavgift? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts