svint0 Postad 21 Maj , 2010 Rapport Postad 21 Maj , 2010 Jag skulle också slå om på floppen, men att kalla det "för info" vet det f.. Handen är helt enkelt hyffsat stark mot hans range väl? Slår många händer och har hyffsad equity mot andra. Vill inte gärna vänta med att ta potten heller. höjning pre? Seriöst, det finns ju 0 händer man höjer på denna torra brädan tbh? Hade jag haft AA och synat i mig pre, hade jag gått call/call/call också. Hade jag haft set/stege hade man väl försökt få in mer pengar på ev. river, eller turn om det kommer färgdrag. Men i övrigt, så är ju mer eller mindre enda linjerna call/call/call, call/call/fold, typ. Citera
FiSherman63 Postad 22 Maj , 2010 Rapport Postad 22 Maj , 2010 Men i övrigt, så är ju mer eller mindre enda linjerna call/call/call, call/call/fold, typ. Typ var ordet. River = raise > fold > call. Skynda att läsa innan det här inlägget blir varnat/borttaget av nån korkad moderator med hävdelsebehov som har harvat 5 år på microstakes. Citera
Supertequila Postad 22 Maj , 2010 Rapport Postad 22 Maj , 2010 Typ var ordet. River = raise > fold > call. Skynda att läsa innan det här inlägget blir varnat/borttaget av nån korkad moderator med hävdelsebehov som har harvat 5 år på microstakes. Riverraise är en fin linje, även om det är lite för light för min smak i den här sitsen. Edit: såg iofs att vi är 200 bb djupa vilket gör riverraise aningen mer attraktivt. Citera
Nirwanda Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Slå om på floppen för att se vars du har han. Jag förstår inte varför så många verkar tycka så här? Varför inte lika gärna slå om också när vi är helt tomma då, eftersom i princip alla händer som spelare vidare efter vårat omslag har oss slagna, och vi blockar inte mycket heller. Nej, flop synar jag nog mot i princip alla motståndare. Vi har par med ett okej tillägg. Turn är mer tveksam, det beror väldigt mycket på motståndaren. River synar jag bara mot barrelapor eller maniacs. Citera
bananuz Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Slå om på floppen för att se vars du har han. Jag förstår inte varför så många verkar tycka så här? Var glad över att det finns pengar i poker. Citera
Recommended Posts