Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Det kommer att lösa sig men du kan vara tvungen vara frustrerad ett tag. Sen kan du vara tvungen tjata på bookien för de glömmer lätt bort ärenden. På det planet har de ingen ansvarskänsla.

 

Det får man väl lov att säga att de visst har?

Skulle tro att de flesta kasinosidor bara hade behållit Arrebarres pengar rakt av i ett sånt här fall.

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Det kommer att lösa sig men du kan vara tvungen vara frustrerad ett tag. Sen kan du vara tvungen tjata på bookien för de glömmer lätt bort ärenden. På det planet har de ingen ansvarskänsla.

 

Jag mailar dom flera ggr om dagen...men det händer inget..dom säger bara att dom måste spåra vart pengarna tagit vägen..det är ju inte mitt fel att dom är borta..men det är jag som får lida..för som sagt dom har inte brådis precis..hur svårt kan det va och kolla vart pengarna tagit vägen..och om banken satt dom fel får ju stå för dom..inte mig..:evil:

Postad
Det får man väl lov att säga att de visst har?

Skulle tro att de flesta kasinosidor bara hade behållit Arrebarres pengar rakt av i ett sånt här fall.

Allt är relativt. Det finns bookmakers/casinositer med mer eller mindre ansvarstagande. Unibet, Nordicbet m.m. tillhör definitivt de bästa siterna gällande detta men det innebär inte att det är i närheten av tillräckligt bra.

 

Jag råkade ut för att alla turneringar avbröts på William Hill och ingen annan site inom iPoker nätverket. Jag väntade några dagar på att de skulle kontakta mig för att meddela kompensation för detta debaclet. Det hände när jag låg väldigt bra till i $30 turnering där jag föll från 6:e till 25:e plats och med ett nödrop fick pengar till slut. Efter att jag kontaktat dem tog det också väldigt lång tid innan jag fick en kompensation för eländet (alldeles för låg för att vara rimlig naturligtvis). Tycker detta ärende rätt väl belyser hur bookmakers/pokersiter agerar. Om man inte själv upptäcker ett fel tiger dem och upptäcker man felet förutsetts det ändå att man ska bråka ett tag innan man får pengarna. Men nästintill alltid får man pengarna till slut precis som trådskaparen. Och då syftar jag förstås på de som anses seriösa i spelvärlden och ibland dem inkluderar jag med ett nödrop t.ex. Bwin som trots att de sponsrar några av världens bästa fotbollslag fortfarande gör sig skyldig till att sno pengar av folk.

 

Men som sagt, siter som Unibet gör i regel rätt för sig när något strular till sig men sällan utan påtryckningar och/eller lång väntetid.

Postad
Jag mailar dom flera ggr om dagen...men det händer inget..dom säger bara att dom måste spåra vart pengarna tagit vägen..det är ju inte mitt fel att dom är borta..men det är jag som får lida..för som sagt dom har inte brådis precis..hur svårt kan det va och kolla vart pengarna tagit vägen..och om banken satt dom fel får ju stå för dom..inte mig..:evil:

Känner igen frustration och är också övertygad om att det löser sig men att det antagligen kräver att du bråkar med dem under längre period. Otroligt irriterande sånt men så länge övriga marknaden funkar lika illa kan bookies fortsätta slarva med sånt här.

Postad
Känner igen frustration och är också övertygad om att det löser sig men att det antagligen kräver att du bråkar med dem under längre period. Otroligt irriterande sånt men så länge övriga marknaden funkar lika illa kan bookies fortsätta slarva med sånt här.

 

Trodde dom ville ha nöjda kunder

har mailat dom 3 ggr idag...fått till svar att vi skickar vidare din fråga....e ju :evil: :evil: och inte får jag något annat svar ens...dom har letat efter mina pengar nu i ett par dagar..och inte kan dom ge besked..

Postad
Varför ska jag bekräfta att jag inte vill ha bonusen överhuvudtaget? Varför ska pengar jag fört över till mitt pokerkonto påverka mitt sportsbettingkonto när jag inte fört tillbaks pengar från pokern? Fick inget förslag för övrigt att bonusen kunde skippas utan fick maila 4-5 ggr innan jag tilläts ta ut pengar från sportsbetting kontot. Pengar som inte var det minsta påverkade av bonusen.

 

Jag hänger inte riktigt med på hur du gjorde men generellt är det så att det finns bonusar för samtliga produkter och den aktiveras per automatik när man gör första insättningen/överföringen till respektive produkt, helt enkelt eftersom de flesta troligen vill ha bonus. :-D

 

Verkar helt enkelt som att det ligger något missförstånd bakom, men bra att det löste sig!

Postad
Jag hänger inte riktigt med på hur du gjorde men generellt är det så att det finns bonusar för samtliga produkter och den aktiveras per automatik när man gör första insättningen/överföringen till respektive produkt, helt enkelt eftersom de flesta troligen vill ha bonus. :-D

 

Verkar helt enkelt som att det ligger något missförstånd bakom, men bra att det löste sig!

Jag överförde pengar från sportsbetting till poker och aktiverade en bonus på typ 5€. Tror det var medvetet gjort. Jag förde aldrig tillbaks pengarna och har fortfarande inte gjort det. När jag försökte ta ut pengar från sportsbetting gick det inte pga denna bonusen vilket är rätt bisarrt ...

 

Det var allt om det problemet som löstes efter 4-5 arga men artiga email.

Postad
Trodde dom ville ha nöjda kunder

har mailat dom 3 ggr idag...fått till svar att vi skickar vidare din fråga....e ju :evil: :evil: och inte får jag något annat svar ens...dom har letat efter mina pengar nu i ett par dagar..och inte kan dom ge besked..

Man kan ju tycka att det vore viktigt för deras rykte att de sköter såna här ärenden väl men så är det dessvärre inte. Så länge alla sköter det lika illa så går det bra då det är få som ledsnar och slutar spela på sportsbetting, poker och/eller casinospel.

Postad
Man kan ju tycka att det vore viktigt för deras rykte att de sköter såna här ärenden väl men så är det dessvärre inte. Så länge alla sköter det lika illa så går det bra då det är få som ledsnar och slutar spela på sportsbetting, poker och/eller casinospel.

 

 

Meddelar bara att jag inte gått något besked än??

varje mail dom sänder säger dom bara att jag ska ha tålamod..

e nog för att jag är tjej...do ärende kanske

Postad
Meddelar bara att jag inte gått något besked än??

varje mail dom sänder säger dom bara att jag ska ha tålamod..

e nog för att jag är tjej...do ärende kanske

Tror könet är totalt ointressant i sammanhanget. Jag är inte tjej och upplever att jag behandlats lika. Bara att ringa och tjata och göra dig ännu mer obekväm. Tror det hjälper. I värsta fall får du ta hjälp av någon site som driver liknande ärenden. Då lär det gå väldigt fort.

Postad
Tror könet är totalt ointressant i sammanhanget. Jag är inte tjej och upplever att jag behandlats lika. Bara att ringa och tjata och göra dig ännu mer obekväm. Tror det hjälper. I värsta fall får du ta hjälp av någon site som driver liknande ärenden. Då lär det gå väldigt fort.

 

Jag har ingen aning vart jag ska vända mig..får bara svar från unibet att dom skickat min fråga till ekonomiavd..dom återkommer med svar..men H*****E heller..får inga svar..nej nu ska jag ut i dagstidningar med eländet..har fått nog..:evil:

jag har sparat alla mail från unibet så jag skickar dom till af och expressen..så får vi se vad som händer:evil:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...