Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Om någon hjälper mej med att skicka in en graf från HEM, jag vet nämligen inte hur man gör, så ska jag ställa en fråga angående grafen (vilken iofs är rectum), Den som sen svarar rätt på frågan först får 5 dollares. OK?:mrgreen:

Postad
Hmmm, precis vaknat, jag kämpar med detta, men men men det funkar liksom ikkke....

Jag har ingen aning om vem Matrix är (sry matrix), hur fan kunde det :mrgreen: bli så här? Kämpar vidare.

Postad

Eftersom jag verkar vara så j---a dum att jag inte klarar av o skicka en graf så ska jag ändå hålla ord. Frågan skulle varit: Var bytte jag från no limit till fixed limit? Ok, nu är det 299 händer, bara gissningslek, den som gissar rätt först fär $5.:mrgreen:

Postad

Tack Joeduck för dom länkarna, men nu är det lotto som gäller, som sagt.

I can give u a hint: It's between 58 and 172 and it's probably the closest u can come when it comes to sex. (and sex is not Swenglish)

Postad
skicka till valfri välgörenhet:-P

Det var ju snällt. Ok, då skickar jag $5 till dom behövande, kanske till Haiti eller nåt, jag vet inte ännu, ska ta reda på saker först.

PS: Äterkommer

Postad
skicka till valfri välgörenhet:-P

Du har nu fått $5 via PokerStars, nu vill jag ha förslag om vart jag ska skicka ännu en 5 dollars sedel, jag tänkte göra en god sak av en dum början.:roll:

PS. För några år sen (när tsunami inträffade), så skickade jag $20 till nån välgörenhetsorganisation, det var på den tiden halva min bankroll....hah...det tog mej c:a 5 minuter att vinna tillbaka pengarna. Inte för att jag tror på karma eller nåt sånt, men det känns rätt att göra rätt nån gång i sitt jävla pokerliv.

PPS: I'd like to see more Greensteins around here:mrgreen: