Mohican Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 Om någon hjälper mej med att skicka in en graf från HEM, jag vet nämligen inte hur man gör, så ska jag ställa en fråga angående grafen (vilken iofs är rectum), Den som sen svarar rätt på frågan först får 5 dollares. OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 Gå in på http://www.postimage.org och skicka bilden så fastnar den på nätet. Edit: aha du kan inte göra bilder ens.. lol att ge han en plussande graf. Spännande med frågetävling iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 16 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 Gå in på http://www.postimage.org och skicka bilden så fastnar den på nätet. Edit: aha du kan inte göra bilder ens.. lol att ge han en plussande graf. Spännande med frågetävling iaf. Hmmm, precis vaknat, jag kämpar med detta, men men men det funkar liksom ikkke.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 16 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 Hmmm, precis vaknat, jag kämpar med detta, men men men det funkar liksom ikkke.... Jag har ingen aning om vem Matrix är (sry matrix), hur fan kunde det bli så här? Kämpar vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 16 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 Eftersom jag verkar vara så j---a dum att jag inte klarar av o skicka en graf så ska jag ändå hålla ord. Frågan skulle varit: Var bytte jag från no limit till fixed limit? Ok, nu är det 299 händer, bara gissningslek, den som gissar rätt först fär $5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 16 Maj , 2010 Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 Äh, alla kan inte datorer. Jag glömmer av det ibland. Du ställer in det i filtret, gissar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 16 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 Äh, alla kan inte datorer. Jag glömmer av det ibland. Du ställer in det i filtret, gissar jag på. Det är bara lotto from now on, gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 16 Maj , 2010 Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 Gissar på google. Sökte på remove filter holdem manager http://64.77.69.66/faq/afmviewfaq.aspx?topicid=23&faqid=3 http://faq.holdemmanager.com/categories/27 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Maj , 2010 Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 gissar på efter hand 172 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 16 Maj , 2010 Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 58 är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 16 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 Tack Joeduck för dom länkarna, men nu är det lotto som gäller, som sagt. I can give u a hint: It's between 58 and 172 and it's probably the closest u can come when it comes to sex. (and sex is not Swenglish) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Maj , 2010 Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 16 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 69 Vart ska jag skicka pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Maj , 2010 Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 Vart ska jag skicka pengarna? skicka till valfri välgörenhet:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 16 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 skicka till valfri välgörenhet:-P Det var ju snällt. Ok, då skickar jag $5 till dom behövande, kanske till Haiti eller nåt, jag vet inte ännu, ska ta reda på saker först. PS: Äterkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 16 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 skicka till valfri välgörenhet:-P Du har nu fått $5 via PokerStars, nu vill jag ha förslag om vart jag ska skicka ännu en 5 dollars sedel, jag tänkte göra en god sak av en dum början. PS. För några år sen (när tsunami inträffade), så skickade jag $20 till nån välgörenhetsorganisation, det var på den tiden halva min bankroll....hah...det tog mej c:a 5 minuter att vinna tillbaka pengarna. Inte för att jag tror på karma eller nåt sånt, men det känns rätt att göra rätt nån gång i sitt jävla pokerliv. PPS: I'd like to see more Greensteins around here:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts