berghet Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 skulle logga in på mitt pokerstars konto nyss, lösenordet fungerar inte så beställer ett nytt. när jag loggat in ser jag att någon för ca 40 min sedan gjort två insättningar på tot $1000 via mastercard till mitt konto. Har kontaktat pokerstars. vad kommer hända med pengarna och hur säkert är mitt konto nu? hur kan någon ha kommit åt mitt lösenord? Citera
jacobmal Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Ta kontakt med mastercard. Jag vet inte om man kan se hela kortnumret i cashiern hos stars men kanske tillräckligt mycket för att dom ska kunna spåra ägaren av kortet. Citera
Pold Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Samma sak hände mig med mitt neteller konto. Några jävla tyskar hade kapat kontot och satt in 1200$. Neteller låste kontot och när jag ringde för att låsa upp det så frågade de om jag nyligen gjort några insättningar och jag svarade nej, varpå de skickade tillbaka pengarna till det aktuella kortet. Surt för mig dock Citera
Joeduck Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 hur kan någon ha kommit åt mitt lösenord?Trojan i din dator låter rimligt. Citera
litch Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Fan alltså! Man blir så jävla less när folk håller på och sätter in pengar på ens konto på det där viset. Jävla idioter. Vart ska det sluta liksom? Citera
upandcoming Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 nog med idiotkommentar nu tycker jag Citera
carromalmoe Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 vem ska sätta in pengar påmitt konto då? Citera
Recommended Posts