asfalten Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Alldeles nyss spelade jag en Sej Dubbel. Jag spelade den via browsern(för att jag använder frugans dator, hon vill inte ha någon pokerklient installerad). Om nån vet hur jag får ut handhistoriken när jag spelar via browsern, hojta gärna till. Allt var som vanligt tills en hand då jag hajade till över att jag hade bytt plats på bordet, märkligt tänkte jag, tills jag insåg att korten jag såg inte tillhörde mig, utan en motståndares -skitmärkligt! Jag kunde dock inte se mina egna kort, trots att jag ännu hade möjligheten att spela handen. Jag valde att lägga mig och sedan berätta för motståndarna vad som hade hänt. De reagerade med antingen ***sko" eller "vad har du druckit?" Är totalt nykter, och jag försöker hitta en logisk förklaring till vad som hänt, och jag tänkte att det kanske laggade, och att handen egentligen redan spelats, och att jag därför kunde se starthanden från början av action. Men det som är så skumt är att jag såg baksidan av mina egna kort och tiden tickade på som vanligt när det var min tur att agera, och handen muckades samtidigt som jag agerade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 varför kan man inte skriva m y s ko? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 mysko ***sko" citattecken plus my Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Du bytte inte plats då (sit here) och att det laggade på något vis? För det går väl även att göra på webklienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 ***sko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Du bytte inte plats då (sit here) och att det laggade på något vis? För det går väl även att göra på webklienten? nä, bytte inte plats, går väl inte i vanliga klienten på svenska spel heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 nä, bytte inte plats, går väl inte i vanliga klienten på svenska spel heller? Det går numera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Det går numera Jaså, ja det var ju trevligt. Mindre trevligt om man kan se varandras hålkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Gammalt.. Har hört talas om det förr men det var inget att lita på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Gammalt.. vad är gammalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 vad är gammalt? Att det finns grafikbuggar i Svs webbklient. Är flera som trott att de fick se Fi's hålkort men efter ett tag så förstår de att så inte var fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 jaså, det har jag då aldrig hört talas om. skrämmande om det stämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 jaså, det har jag då aldrig hört talas om. skrämmande om det stämmer...Jo, det finns mycket hemskheter at the internet faktiskt. Själv tycker jag att riggen på Svs är tillräckligt jävlig, så jag spelar knappt där längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Jag har tidigare gjort en tråd om "fenomenet". Förklaringen vill jag minnas var att det blir en fördröjning i flashklienten ibland. Mina egna kort var lagda och jag såg två motståndares kort samt satsningarna på varje runda. Kändes märkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Hittade min gamla tråd. Ett gammalt problem således... http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/56059-ni-kommer-inte-tro-mig.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shex Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Det vore intressant att se skärmdumpar på det här fenomenet. Ett när man först ser de andras hålkort och sedan ett från showdown. Om det visar sig att det inte är en fördröjning i flash som visar grafiken från en tidigare hand så vore det kul att höra vad SvS säger om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Jag råkade ut för det andra fenomenet. Jag såg inte mina kort i första handen på DM. Baksidan var vänt uppåt. Först när jag foldat, timade ut, kom jag på att jag kunde se det nere i bet/fold fönstret. Det var en TT som åkte i mucken pre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 25 timmar senare och Svenska Spels "kundservice" har inte bemödat sig svara... Det som var obehagligt var att känslan man fick var att det utspelade sig i realtid... alltså, när det laggar brukar all action ske direkt när det väl släpper. Här upplevde jag att spelarna "tänkte" under handens gång, tiden tickade osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 42 timmar har gått sen jag skrev till SvS... inget svar. De tar nog detta Vääääldigt allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts