Lurpis Postad 23 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Har börjat studera så hinner knappt:-( Men ska försöka få in mer tid på borden:-) Låter fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wild Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 MCBEARD du suger dase //OTR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurpis Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 :-d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurpis Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2010 Dags att uppdatera kanske. Var ju ett tag sen :] Förra månaden gick inge vidare. Men början på den här månaden har gått kanon Jag hoppas det blir rekordmånad. Har börjat lira lite PLO high på 0.50/1 FR. Synd bara att det inte finns bord på dagarna. På kvällarna brukar det bara vara 2 bord uppe. Hade det varit 5st hade det varit perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skivan Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Dags att uppdatera kanske. Var ju ett tag sen :] Förra månaden gick inge vidare. Men början på den här månaden har gått kanon Jag hoppas det blir rekordmånad. Har börjat lira lite PLO high på 0.50/1 FR. Synd bara att det inte finns bord på dagarna. På kvällarna brukar det bara vara 2 bord uppe. Hade det varit 5st hade det varit perfekt. Varför lirar du fortfarande på 0.25/0.5? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurpis Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2010 Varför lirar du fortfarande på 0.25/0.5? Det är väldigt sällan jag lirar där nu. Lirat bara några hundra händer där på 30 dagar. Jag lirar mest 0.50/1 och 1/2 nu. Du tror väl endå inte att man kan tjäna 5 tusen på 0.25/0.50 på en vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredddda Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Uppe på 1/2? plussar stabilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurpis Postad 22 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2010 Uppe på 1/2? plussar stabilt? Jajemen, 40:- timman iaf men det var med 100bb. Kör 200bb nu, första gången jag testar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredddda Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Hehe, snyggt! Hur många händer snittar du om dan för att kunna leva? För du jobbar ej utöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurpis Postad 25 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2010 Hehe, snyggt! Hur många händer snittar du om dan för att kunna leva? För du jobbar ej utöver? För tillfället bor jag hemma och söker jobb just nu :> Jag snittar ungefär 40k händer i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Får man fråga vilket program du kör med för att få fram statistik osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Kul att du börjat lira poker på riktigt och skippar shortstackandet, bra där! @Papco Syftar du på bilderna som är postade så är det från holdem manager. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 "försöker dra ut" lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurpis Postad 26 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2010 "försöker dra ut" lol Vad heter det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 Gillar din disciplin stenhårt lurpis... pma msn så man kan skojsnacka lite poker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurpis Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 Gillar din disciplin stenhårt lurpis...pma msn så man kan skojsnacka lite poker ? Tack så mycket! Och vem är du? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Tack så mycket! Och vem är du? (: random snubbe som hittade din DB av slump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 23 Januari , 2012 Rapport Share Postad 23 Januari , 2012 wp lurpis. Underhållande läsning, fet layout också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts