Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Postar här eftersom jag inte kan lägga in detta under FTP av nån anledning...

Såg att FTOPS kommer innehålla en rushpokerturre, de har också tjuvstartat med att köra lite 130pers sngs i rush. Nån som har prövat? Vad tyckte ni?

Själv prövade jag några häromdagen och uppfattade det som extremt nittigt med undantag från en del maniacs. Man förstår ju att eftersom explospel i princip blir omöjliga pga brist på read kommer det bli betydligt viktigare att hitta balanserade spel. Enda explospelet som känns givet är att stjäla blinds bra mycket oftare då många verkar trycka "quick fold"-knappen och vänta in topphänder i större utsträckning än vanliga turrar.

För min del tyckte jag att pokern i sig blev bra mycket tråkigare då man inte kan hitta exploreads samt att man lätt hamnar i quickfoldträsket.

Postad

Var tvungen att testa det nu. Gick bra, vann den. Märkligt spel, det som kändes mest konstigt var att knappen åkte runt hur som på bordet. men det är väl bara typ att bläddra runt tills man får monster eller är tvungen att EV-pusha.