devalanteriel Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 Har sen jag flyttade hemifrån bara bott i lägenheter där allt utom el ingått. Nu överväger jag och sambon att försöka få en lägenhet - också hyresrätt - som enbart täcker kallhyra. Därutöver tillkommer el, värme, vatten och sophantering. Så vad kan det tänkas kosta? Det är en tvåplanslägenhet, en fyra på 113 m2 med uteplats och balkong. Citera
SouthEast Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Har sen jag flyttade hemifrån bara bott i lägenheter där allt utom el ingått. Nu överväger jag och sambon att försöka få en lägenhet - också hyresrätt - som enbart täcker kallhyra. Därutöver tillkommer el, värme, vatten och sophantering. Så vad kan det tänkas kosta? Det är en tvåplanslägenhet, en fyra på 113 m2 med uteplats och balkong. Kollade på en 4a i enplan med kallhyra fast sophämtning ingick. Tillkom 2000-2500kr, fast då har man två barn att ta hänsyn till. Citera
Benny_81 Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Kollade på en 4a i enplan med kallhyra fast sophämtning ingick.Tillkom 2000-2500kr, fast då har man två kottar att ta hänsyn till. FYP. Citera
devalanteriel Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Postad 23 April , 2010 Låter rimligt SE, tack för svaret. Vi har räknat fram till något liknande vi också. Sophämtning är ju det billigaste i sammanhanget iaf. Inga barn, men fyra katter och en valp? Citera
Jennez Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Inga barn, men fyra katter och en valp? Välkommen till mitt liv för fem år sedan. Minus tre katter då. Jag mår dock mycket bättre nu. Citera
bjoelle Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Välkommen till mitt liv för fem år sedan. Minus tre katter då. Jag mår dock mycket bättre nu. Välkommen till mitt liv precis i detta nu, typ. Betyder det att jag inte mår bra? Citera
Recommended Posts