valterego Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Vi börjar nu en ny artikelserie på Poker.se om pokerrelaterade applikationer för iPhone. Denna vecka kör vi timers och turneringsassistenter. Läs gärna och kommentera här eller under artikeln. Dessutom tar vi gärna emot förslag på framtida applikationer att testa! Använder du några egna pokerapplikationer får du gärna hör av dig här eller till mig via mail erik(at)poker.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Kollade bara lite snabbt på det som du skrivit men inget står om att logga resultat. Jag kör ju en excelfil på mina livegames men man bör väl, i nåt av programmen, logga resultat på något sätt så man får grafer o så? Lägga in vad man lirar för olika datum, inköp, platser, valutor.. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 När kommer artikelserien om android-apps? Ultimate hold'em timer är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts