Douglas Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Stackars, stackars tråd... Tror inte den kan må bra av all denna ironi... Var det ironiskt menat? Citera
fore_man Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Nu måste vi diskutera viktiga saker: Är denna Sandra snygg? Är hon gift? Vet inte om du är ironisk där men tråden handlar ju om Sandra och inte om ironi så vi kanske ska ta och diskutera om henne. Citera
busen Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Nu måste vi diskutera viktiga saker: Är denna Sandra snygg? Är hon gift? Vet inte om du är ironisk där men tråden handlar ju om Sandra och inte om ironi så vi kanske ska ta och diskutera om henne. Inte för att vara ironisk men är det inte lite väl ironiskt att fösa ironin åt sidan sådär? Citera
Sandra Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Känner mig mycket ärad att få vara en del av denna ironiska tråd. Men jag ger ändå inte ut min msn. Citera
fore_man Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Inte för att vara ironisk men är det inte lite väl ironiskt att fösa ironin åt sidan sådär? Men tråden hanlar ju ironiskt nog om Sandra. Citera
Douglas Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Känner mig mycket ärad att få vara en del av denna ironiska tråd. Men jag ger ändå inte ut min msn. Men om du får min? Citera
Douglas Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Men om du får min? Det vore ren ironi om någon inte trodde att jag var ironisk där... Citera
Sandra Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Det kanske är dags att nån moderator flyttar den här tråden till OT. Citera
Sandra Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 [censur] jag fick ta och censurera mitt eget inlägg, våra små moderatorer skulle nog inte digga det annar, förlåt Sandra! [/censur] Jag är lite nyfiken på vad det stod här innan du censurerade så jag vet om jag kan förlåta dig. Citera
gdaily Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Nu måste vi diskutera viktiga saker: Är denna Sandra snygg? Är hon gift? Jag har i alla fall friat till Sandra minst två ggr... utan framgång dock. Citera
busen Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Jag hörde att Sandra ska vara med i den stundande POKERFORUM.nu LIVE 2005.2. Citera
Sandra Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Jag hörde att Sandra ska vara med i den stundande POKERFORUM.nu LIVE 2005.2. Det var mer än jag visste själv, men det är nog ganska troligt att jag dealar där, om jag kan lita på vad Ola säger. Citera
spökplumpen Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Jag har Sandras msn... nån som har råd att köpa den? hi hi hi Citera
Teichmann Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Sandra är jävligt het! Jepp, ironi här med. Citera
QoS Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Sandra, känns det lite för mycket som att du blir stalkad får du säga till så låser vi denna. Enjoy! - QoS Citera
Sandra Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Än så länge är det lugnt Qos, det mesta verkar bara vara ironi, och det kan jag nog ta. Citera
Henkeman Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Än så länge är det lugnt Qos, det mesta verkar bara vara ironi, och det kan jag nog ta. Men för säkerhets skull så uppmanar vi alla att behärska sig lite (Och så får ni fundera på om det är nån ironi i det eller inte ) Citera
thestonk Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Själv skulle jag vilja börja stalka QoS, hur gör jag det bäst? Sandra, känns det lite för mycket som att du blir stalkad får du säga till så låser vi denna. Enjoy! - QoS Citera
swebee Postad 4 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2005 [censur] jag fick ta och censurera mitt eget inlägg, våra små moderatorer skulle nog inte digga det annar, förlåt Sandra! [/censur] Jag är lite nyfiken på vad det stod här innan du censurerade så jag vet om jag kan förlåta dig. höhö :] Klart du kan förlåta mig, du kan alltid förlåta mig, jag är lätt att förlåta.. men om jag säger vad det stod innan så måste jag ju censurera mig själv igen och då kommer du ändå inte kunna se nitlott Det var inget elakt iaf! Det var ramz som tyckte ja skulle ta bort det Känner mig mycket ärad att få vara en del av denna ironiska tråd. Men jag ger ändå inte ut min msn. Citera
Sandra Postad 4 Juni , 2005 Rapport Postad 4 Juni , 2005 Swebee: Är lite nyfiken varför du startade denna tråd, är du nån jag känner, har jag sett dig på nån turnering eller? Vet du över huvud taget vem jag är? Citera
Recommended Posts