swebee Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Hoho, Jag ville bara säga hej till Sandra, hade inte uppmärksammat att de fanns en tjej här [censur] jag fick ta och censurera mitt eget inlägg, våra små moderatorer skulle nog inte digga det annar, förlåt Sandra! [/censur] Kul att råkas Puss & Kram EDIT: slarvfel slarvfel Citera
MaLiik Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Varför fick inte jag ett välkommnande som det här? Citera
Sandra Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Tack för uppmärksamheten, det är ju alltid kul att kunna glädja någon. Citera
Machista Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Varför sitter jag och rodnar när jag läser den här tråden? Citera
Sandra Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Varför sitter jag och rodnar när jag läser den här tråden? Vet inte riktigt, men jag har liknande symtom. Citera
ceflower Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Detta börjar likna samma hype som det blev när folk började upptäcka att det fanns damer som spelade datorspel. Snart kommer det väl inlägg i stil med "OMG GIMME PICS PLZ!! ASL PLZ!! U GOT MSN?". Citera
chig Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Detta börjar likna samma hype som det blev när folk började upptäcka att det fanns damer som spelade datorspel. Snart kommer det väl inlägg i stil med "OMG GIMME PICS PLZ!! ASL PLZ!! U GOT MSN?". Humor. Citera
Trolldeg Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Detta börjar likna samma hype som det blev när folk började upptäcka att det fanns damer som spelade datorspel. Snart kommer det väl inlägg i stil med "OMG GIMME PICS PLZ!! ASL PLZ!! U GOT MSN?". Humor. Nej, tragiskt. Citera
MaLiik Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Jag har MSN och visar allt bara du tittar, adda mig... :cool: Citera
Djens Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Det är precis sånt här som ger fördomar om pokerspelare Citera
Machista Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Det är precis sånt här som ger fördomar om pokerspelare Suck. Kan han möjligtvis ha varit en smula ironisk kanske? Citera
fore_man Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Det är precis sånt här som ger fördomar om pokerspelare Suck. Kan han möjligtvis ha varit en smula ironisk kanske? Suck igen. Han kanske också var ironisk. Citera
MaLiik Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Det är precis sånt här som ger fördomar om pokerspelare Suck. Kan han möjligtvis ha varit en smula ironisk kanske? Suck igen. Han kanske också var ironisk. Jag har inet varit ironisk iaf... visar mig gärna för andra om de vill se... Citera
someguy123 Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Det är precis sånt här som ger fördomar om pokerspelare Suck. Kan han möjligtvis ha varit en smula ironisk kanske? Suck igen. Han kanske också var ironisk. Men han kanske också var ironisk. Citera
busen Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Det är precis sånt här som ger fördomar om pokerspelare Suck. Kan han möjligtvis ha varit en smula ironisk kanske? Suck igen. Han kanske också var ironisk. Jag har inet varit ironisk iaf... visar mig gärna för andra om de vill se... Suck än en gång. Han kanske var ironisk Citera
fore_man Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Ge mig din MSN nu!!!!! Nu är du väl ironisk, eller... Citera
Machista Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Det är precis sånt här som ger fördomar om pokerspelare Suck. Kan han möjligtvis ha varit en smula ironisk kanske? Suck igen. Han kanske också var ironisk. Jag har inet varit ironisk iaf... visar mig gärna för andra om de vill se... Suck än en gång. Han kanske var ironisk Nu var du ironisk va? Citera
Machista Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Ge mig din MSN nu!!!!! Nu är du väl ironisk, eller... Jag är aldrig ironisk. Eller var du ironisk nu? Citera
fore_man Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Ge mig din MSN nu!!!!! Nu är du väl ironisk, eller... Jag är aldrig ironisk. Eller var du ironisk nu? Ironisk? Jag? Menar du allvar? Citera
busen Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Tack för uppmärksamheten, det är ju alltid kul att kunna glädja någon. Ironisk? Citera
Animaniac Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Stackars, stackars tråd... Tror inte den kan må bra av all denna ironi... Citera
Hristo Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Nu måste vi diskutera viktiga saker: Är denna Sandra snygg? Är hon gift? Citera
Recommended Posts