frankylee Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Tjenare, Fick ett mail av Party Poker att jag skulle ringa in och validera mina uppgifter. Hittade ett nummer till pay-pro som man tydligen skulle ringa. Problemet är att inget av telefonnummerna fungerar. Vet inte om jag ska använda någon landskod eller något. Detta numret var avgiftsfritt och var för svenskar: 00 800 9000 8282 Någon som har en aning om hur jag ska slå numret?! Testade med att lägga till en nolla, ta bort 1 och 2 nollor osv. Har redan mailat dom och bett dom ringa upp men det går säkerligen snabbare om jag själv ringer.. EDIT: har pratat med dom och dom ville ha en kopia på mitt id och mitt mastercard. Problemet är att jag har använt swedbank mastercard e-kort. Hur ska jag lösa detta? Tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frankylee Postad 15 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2010 någon som har varit med om något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Maila igen och skriv att du använt en banks internettjänst. Var ärlig mao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Lösa det? Du ska självklart bara berätta precis vad du gjort och vilken tjänst du använt dig av, därefter skicka in så bra dokument du kan som styrker att du är du och att pengarna kommer från ditt konto. Tror du det är första gången PP har att göra med en kund som använt sig av e-kort? Har själv använt mig av det och det har aldrig varit några problem dom gånger den aktuella sidan har velat ha verifieringsprocedur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 När jag skulle ta ut första gången ville dom ha valideringsuppgifter via telefon men då ringde dom upp mig och frågade typ min adress, hur stor min insättning hade varit osv, inget id eller liknande som styrkte att de verkligen pratade med den jag uppgav mig vara behövde jag skicka. Jag mailade om hur jag skulle validera och dom skrev att dom ringer upp en viss tid, sen ringde dom 8 timmar tidigare än avtalat, kl 0300 på natten..... sry det blev offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.