Gå till innehåll

Bakis


Staahla

Recommended Posts

Inte i min värld.

 

Men vadå, du kallade dig själv för egoist i någon annan tråd. Boman kanske också är en egoist? Då borde det ju inte vara klandervärt att skriva saker här om din flickvän/syrra/mor om han finner någon slags njutning/underhållning i det?

 

Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vadå, du kallade dig själv för egoist i någon annan tråd. Boman kanske också är en egoist? Då borde det ju inte vara klandervärt att skriva saker här om din flickvän/syrra/mor om han finner någon slags njutning/underhållning i det?

 

Eller?

 

Jag kan ju inte tvinga folk. Kan bara säga vad jag inte uppskattar så är det sagt i alla fall. Sen vad som händer ute i den vida världen kan jag inte riktigt styra.

 

Hade vart rätt nice o va allsmäktig i o f s. Då hade jag sett till att Stålet vaknar med en fet gurka i röven varje morgon, tills han börjar gilla det, sen hade jag sett till att en osynlig kraftfält gjorde så att han inte fick in nåt in i röven därefter för att beröva honom hans nyfunna nöje.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ju inte tvinga folk. Kan bara säga vad jag inte uppskattar så är det sagt i alla fall. Sen vad som händer ute i den vida världen kan jag inte riktigt styra.

 

Nä okej, så rent moraliskt gör man inte fel igenom att såra någon annan så länge man själv finner en njutning i det.

 

Det var bara det jag undrade. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ju inte tvinga folk. Kan bara säga vad jag inte uppskattar så är det sagt i alla fall. Sen vad som händer ute i den vida världen kan jag inte riktigt styra.

 

Nä okej, så rent moraliskt gör man inte fel igenom att såra någon annan så länge man själv finner en njutning i det.

 

Det var bara det jag undrade. :-)

 

Smiley aside.. Hur gick tankegången här?

Om än med tusen extra steg, hur lyckades du promenera från A till B?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...