Gå till innehåll

Hur bra är svenska kändisar på poker?


asfalten

Recommended Posts

"Jan- Olov"? kom in i matchen nu för fan

 

edit: sry, fick inte skriva det där för du vet inte vem jag är :(

 

Du får skriva vad fan du vill. Men om du skriver något negativt om eller till mig så kan du förvänta dig ett svar. Så enkelt är det. Är detta konstigt??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Släpp sargen nu hefo

 

Jag fattar bara inte varför alla måste vara så otrevliga när man kommenterar nåt. Legitim fråga. Hoppas du har ett svar. Vad fick dig att vara oförskämd mot mig helt sonika tex?

 

Ni kanske vill ha den tonen på forumet? I så fall böjer jag mig för massan, drar mig undan och låter er förolämpa varandra.

 

Oftast IRL, i den verkliga världen där ute... så är det den som har varit dum som ska skämmas. Men men...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar bara inte varför alla måste vara så otrevliga när man kommenterar nåt. Legitim fråga. Hoppas du har ett svar. Vad fick dig att vara oförskämd mot mig helt sonika tex?

 

Ni kanske vill ha den tonen på forumet? I så fall böjer jag mig för massan, drar mig undan och låter er förolämpa varandra.

 

Oftast IRL, i den verkliga världen där ute... så är det den som har varit dum som ska skämmas. Men men...

 

din mamma är så tjock att det kommer vågor när man slår henne på låret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hå hå ja ja. Här försöker man få fart i ett döende forum igen, men allt missförstås som vanligt. :cry:

Var var vi nu igen? Kändisar som lirar poker?

 

Min lista ser ut ungefär så här:

 

Dan Glimne

Joakim Geigert

Dilba

Bo Sehlstedt

Markoolio

Tess Merkel

Anton Körberg

Peder Dinkelspiel

Linda Rosing

Mikael Westerlund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hå hå ja ja. Här försöker man få fart i ett döende forum igen, men allt missförstås som vanligt. :cry:

Var var vi nu igen? Kändisar som lirar poker?

 

Min lista ser ut ungefär så här:

 

Dan Glimne

Hefo

Joakim Geigert

Dilba

Bo Sehlstedt

Markoolio

Tess Merkel

Anton Körberg

Peder Dinkelspiel

Linda Rosing

Mikael Westerlund

 

Bör inte han som var med i dockhussåpan riket vara med på din lista?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Dan Glimne

Joakim Geigert

Dilba

Bo Sehlstedt

Markoolio

Tess Merkel

Anton Körberg

Peder Dinkelspiel

Linda Rosing

Mikael Westerlund

 

Då allas vår Bosse är känd just pga pokern, ser jag inte vad han har att göra på listan. Om han nu ska vara med öht ska han väl iaf vara högst upp..?

Roligt att han inte hade med sig själv i sin egen lista iofs :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då allas vår Bosse är känd just pga pokern, ser jag inte vad han har att göra på listan. Om han nu ska vara med öht ska han väl iaf vara högst upp..?

Roligt att han inte hade med sig själv i sin egen lista iofs :mrgreen:

 

"Bofiken" blev väl semikändis när han hade ihop det med Dilba.:-D

Westis gjorde ett sängkammar-reportage i söndagsbilagan till AB, tillsammans med Linda Rosing och blev därmed semikändis även han.

 

Ingen av dem är kända hos allmänheten sedan tidigare.

Så visst är de kändisar mer än pokerspelare.

Detsamma gäller Geigert och Glimne.

 

Nu menar jag inte att Geigert och Glimne gjort kalsongtricket i kvällspressen, eller haft ihop det med varandra...eller faan vet...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att han inte hade med sig själv i sin egen lista iofs :mrgreen:

 

Hmm, fattar inte riktigt. Du korrigerar helt korrekt Lapproffe, men tycker sen att jag borde inkluderat mig själv i min lista ändå? :)

 

Jag utelämnade ganska många andra svenska pokerspelare också FYI ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Bofiken" blev väl semikändis när han hade ihop det med Dilba.:-D

Westis gjorde ett sängkammar-reportage i söndagsbilagan till AB, tillsammans med Linda Rosing och blev därmed semikändis även han.

 

Jo du Roffe du skulle bara veta hur jobbigt det är!

 

Alla autografer som ska skrivas, alla galainbjudningar som ska bäras ut till pappersåtervinningen, alla silikontjejer som hänger en i hasorna... :roll:

 

Men men, I get your point. Precis som du har jag fullständig koll på alla Sophie Zelmanies expojkvänner, Jennifer Browns kusiner och Neneh Cherrys favorit yoghurtar :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, fattar inte riktigt. Du korrigerar helt korrekt Lapproffe, men tycker sen att jag borde inkluderat mig själv i min lista ändå? :)

 

Jag utelämnade ganska många andra svenska pokerspelare också FYI ;)

 

Fel av mig! Menade typ: Roligt att Roffe hade med dig i sin lista när du inte ens hade det själv. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har även spelat pingis och druckit shots med J-O. Så, nu drog jag ännu en ointressant anekdot från mitt liv. :)

 

Vad mitt inlägg hade med topic att göra? Ja, vi diskuterade kändisar och någon tog upp J-Os berömda raggningsrepliker... Är det inte mer legitimt att jag som faktiskt råkat ut för detta kommenterar, än någon som aldrig träffat varesig mig eller Jan-Olov?

 

Är du med Roffe? Nu tänkte jag gå och lägga mig. Sov gott, och försök att inte drömma alltför mysiga drömmar om mig.

 

HeFo

Dubbelkonto? http://pokerforum.nu/forum/941391-post23.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hå hå ja ja. Här försöker man få fart i ett döende forum igen, men allt missförstås som vanligt. :cry:

Var var vi nu igen? Kändisar som lirar poker?

 

Min lista ser ut ungefär så här:

 

Dan Glimne

Joakim Geigert

Dilba

Bo Sehlstedt

Markoolio

Tess Merkel

Anton Körberg

Peder Dinkelspiel

Linda Rosing

Mikael Westerlund

 

på vilka grunder har du uteslutit alla pokerproffs som varit med i pokermiljonen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på vilka grunder har du uteslutit alla pokerproffs som varit med i pokermiljonen?

 

Jag har tyvärr inte sett programmet.

För övrigt anser jag att det inte finns speciellt många "pokerproffs" på banan, om man bortser från nätspelarna.

 

Livespelarnas högsta dröm verkar att bli s.k. kändisar.

Några värre resultat visar de inte upp i varje fall, men snabba på att bräka om respekt i vissa bloggar. "Heder och ära" är tydligen ett gångbart begrepp också...:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar också lite vad Snygglenn har emot Hefo. Självklart får inte hon ställa den frågan, hur skulle det se ut om någon som faktiskt blir (iaf till synes) oprovocerat påhoppad själv skulle ifrågasätta påhoppet? Men jag som inte är inblandad och inte har något med saken att göra kanske får lägga mig i och undra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar också lite vad Snygglenn har emot Hefo. Självklart får inte hon ställa den frågan, hur skulle det se ut om någon som faktiskt blir (iaf till synes) oprovocerat påhoppad själv skulle ifrågasätta påhoppet? Men jag som inte är inblandad och inte har något med saken att göra kanske får lägga mig i och undra?

 

Vad är påhopp och vad är påhopp Klyka? HeFo har nog svarat för sin beskärda del när det gäller den svängen.

Att vara snarstucken när det gäller påhopp på ens egen person, är lite löjligt enligt mig. Speciellt med tanke på vad HeFo själv kan haspla ur sig.

 

Du och jag, Göran, är en helt annan historia. Vi har kastat skit på varandra i åratal, men från första sekunden jag träffade dig kände jag att jag ville föda ditt barn. Min graviditet visade sig desvärre bara vara gaser...:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du och jag, Göran, är en helt annan historia. Vi har kastat skit på varandra i åratal, men från första sekunden jag träffade dig kände jag att jag ville föda ditt barn. Min graviditet visade sig desvärre bara vara gaser...:oops:

 

Hur tror du jag känner inför nämnda gaser, då? Fml. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...