bentus Postad 10 April , 2010 Rapport Share Postad 10 April , 2010 Har letat ett bra tag nu men kommer ej i kontakt med några som har inblick i pokervärlden i Jönköping. Är det någon som vet om det finns några klubbar eller homegames här som spelar hyfsat ofta? PM:a gärna mig Finns gamla trådar från 2007 här på forumet men de känns inte särskilt relevanta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 11 April , 2010 Rapport Share Postad 11 April , 2010 Har letat ett bra tag nu men kommer ej i kontakt med några som har inblick i pokervärlden i Jönköping. Är det någon som vet om det finns några klubbar eller homegames här som spelar hyfsat ofta? PM:a gärna mig Finns gamla trådar från 2007 här på forumet men de känns inte särskilt relevanta nu. jag bor i jönköping hur många behövs för ett homegame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 11 April , 2010 Rapport Share Postad 11 April , 2010 Jag tror garanterad att mendieta19 är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 11 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2010 Jo är ju fan skandal när sveriges 9 största stad inte ens har en klubb eller lite aktiva homegames. Ingen som känner för att ta tag i något? För jag känner ej jag har tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 11 April , 2010 Rapport Share Postad 11 April , 2010 Jo är ju fan skandal när sveriges 9 största stad inte ens har en klubb eller lite aktiva homegames. Ingen som känner för att ta tag i något? För jag känner ej jag har tid. vi borde diskutera det över en öl, vilket är ditt favvoställe, bongo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 11 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2010 vi borde diskutera det över en öl, vilket är ditt favvoställe, bongo? Bongo fungerar helt klart gör de. Vad spelar du för nivåer på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 11 April , 2010 Rapport Share Postad 11 April , 2010 Bongo fungerar helt klart gör de. Vad spelar du för nivåer på nätet? 0.5/1-2/4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 11 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2010 Är de inga fler Jönköpingsbor som finns här på forumet som skulle vara intresserade av live spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 11 April , 2010 Rapport Share Postad 11 April , 2010 De flesta Jkpgsbor är trots allt livets ord dyrkare så eran rekrytering lär gå åt helvete och gör den inte det så dras giljotinen fram, bålbrasor dras igång och pöbeln jagar er och eran djävulsspelslokal. är det värt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 11 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2010 De flesta Jkpgsbor är trots allt livets ord dyrkare så eran rekrytering lär gå åt helvete och gör den inte det så dras giljotinen fram, bålbrasor dras igång och pöbeln jagar er och eran djävulsspelslokal. är det värt det? haha några normala människor måste ju finnas i denna stad tycker jag. ett homegame med lite pokerfolk borde väll kunna gå att få ihop eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 11 April , 2010 Rapport Share Postad 11 April , 2010 De flesta Jkpgsbor är trots allt livets ord dyrkare så eran rekrytering lär gå åt helvete och gör den inte det så dras giljotinen fram, bålbrasor dras igång och pöbeln jagar er och eran djävulsspelslokal. är det värt det? vi ska rekrytera shuhei!! har du hans nummer btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jdanielsen Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Jag och några kompisar hade en lokal för 4-5 år sedan strax utanför Jönköping. Det höll ungefär ett halvår innan vi fick lägga ner. Jag har flera intresserade kompisar men jag tror att problemet är att ingen vill "ta tag i det". Men visst skulle det behövas en seriös klubb i Jönköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Jag och några kompisar hade en lokal för 4-5 år sedan strax utanför Jönköping. Det höll ungefär ett halvår innan vi fick lägga ner. Jag har flera intresserade kompisar men jag tror att problemet är att ingen vill "ta tag i det". Men visst skulle det behövas en seriös klubb i Jönköping. fanns det inte en ovanför Gäddan&Gåsen oxo? har för mig No1jkpg postade det för några år sen på prosharks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 13 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2010 Jag och några kompisar hade en lokal för 4-5 år sedan strax utanför Jönköping. Det höll ungefär ett halvår innan vi fick lägga ner. Jag har flera intresserade kompisar men jag tror att problemet är att ingen vill "ta tag i det". Men visst skulle det behövas en seriös klubb i Jönköping. Du som verkar ha lite mer koll på Pokern i Jönköping. Har hört något rykte om det är några som kör en måndagsturre någonstans inget du hört något om? Synd om de ska vara så att du var tvungen att stänga ner. Var det pga av polis eller brist på spelare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jdanielsen Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Du som verkar ha lite mer koll på Pokern i Jönköping. Har hört något rykte om det är några som kör en måndagsturre någonstans inget du hört något om? Synd om de ska vara så att du var tvungen att stänga ner. Var det pga av polis eller brist på spelare då? En blandning. Pga Polisen kunde vi inte vara lika öppna som vi ville och sen fick vi ändå höra att polisen hade hört sig för i området. Har hört en del rykten men varit för lat för att leta upp något. Ett game i Huskvarna har jag hört talas om och sen var det ju på biljardstället men där lade de nog ner spelet. Just nu har jag dålig koll eftersom jag pluggat på annan ort några år men vi kör ett väldigt oregelbundet homegame hemma hos mig (lågt cg och någon sng ibland). Har faktiskt lyckats övertyga flickvännen att ett pokerbord i lägenheten är ett måste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Borås open på lördag kanske? Bara 10 mil. PM:a för intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 fanns det inte en ovanför Gäddan&Gåsen oxo? har för mig No1jkpg postade det för några år sen på prosharks Stämmer, men det stället las ner för ganska många år sen nu och ägaren flyttade utomlands. Har hört en del rykten men varit för lat för att leta upp något. Ett game i Huskvarna har jag hört talas om och sen var det ju på biljardstället men där lade de nog ner spelet. Oxå korrekt, men den klubben blev nedlagd ganska nyligen. Nuförtiden vet jag inte riktigt vart man ska vända sig för livespel här i krokarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 13 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2010 Oxå korrekt, men den klubben blev nedlagd ganska nyligen. Nuförtiden vet jag inte riktigt vart man ska vända sig för livespel här i krokarna. Okej vad tråkigt så ingen av ser som har lite koll på pokervärlden här i Jönköping vet något ställe alls. Riktigt riktigt tråkigt ju för att spela live är ju ca 100 gånger roligare än på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boobies Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 Jag är på för homegame i Jkpg - har saknat det hur länge som helst och brukar åka till Kalmar för privat-live. Har också en lägenhet i stan man kan vara i - men först vill man träffa ett gäng (på en pub typ) så att det inte är helt fel personkemi. Är 50+ och spelar max 5/10kr på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 Jag är på för homegame i Jkpg - har saknat det hur länge som helst och brukar åka till Kalmar för privat-live. Har också en lägenhet i stan man kan vara i - men först vill man träffa ett gäng (på en pub typ) så att det inte är helt fel personkemi. Är 50+ och spelar max 5/10kr på nätet du vill träffas och supa först alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boobies Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 du vill träffas och supa först alltså? Nej - definitivt inte - lunch eller café skulle också funka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HansSture Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Jag är nyinflyttad i staden sedan några månader och börjar komma in i den så smått. Poker har jag spelat ett tag och skulle vara intresserad av flera olika home games framöver. Jag har även några andra vänner som gärna också är med. Tar gärna en fika och diskuterar det. Hör av er om det blir aktuellt. Med vänlig hälsning, HansSture Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Finnvedenpoker Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Vi är en nystartad förenimg som kommer att köra ett antal LIVE –poker turneringar runt om I småland endast för medlemmar I Finnveden Poker. Meningen är att vi ska sträffas för livepokerturneringar en gån per månad nu till en början. Medlemsavgiften du betalarin går till administration av föreningen samt hyra av div lokaler, utrustning m.m m.m För att ro illand detta som har vi sksffat oss en sponsor, Mer precist en “poker site” sponsor. Denna kommer förse oss med bord ,marker och en del annat som krävs för att detta ska bli lyckat, är huvudsponsor för en av våra LIVE turneringar och star för en del av vinsten som utbetalas när turneringen är slut. GÅ till http://www.123minsida.se/Finnvedenpoker Anmäl ert intresse där. I.o.m. att vi precis startat upp dett projekt så kan det ta en tid innan första LIVE turneringer går av stapeln men att det blir av ka jag garantera. Hör av er till mig MVH Peter S Finnveden Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Jag är nyinflyttad i staden sedan några månader och börjar komma in i den så smått. Poker har jag spelat ett tag och skulle vara intresserad av flera olika home games framöver. Jag har även några andra vänner som gärna också är med. Tar gärna en fika och diskuterar det. Hör av er om det blir aktuellt. Med vänlig hälsning, HansSture pma din msään:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HansSture Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Använder fortfarande folk msn? Inte jag tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts