Gå till innehåll

Presenter till 4-åring?

x31xx

Recommended Posts

Köp tio flaskor superlim och skriv ett kort:

"Grattis xxxxxx på 4-årsdagen. Nu kan du bygga nästan vad du vill av vad som helst. Av pappas och mammas CD-skivor kan t ex bygga jättefina hus" :)

Nusse du får härmed aldrig vara barnvakt till mina barn.

Ang presenten köp en hockeyklubba, det är bra till en fyraåring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såna där brickor man ställer upp efter varandra.....man puttar på den första så ramlar alla en efter en....hoppas du förstår vad jag menar :D

Domino heter det...

Gamla hederliga meccano, fast i plast och lite större delar var jäkligt uppskattat av sonen när han fyllde tre. Finns i lagom stora hinkar för nån hundring.

Länk till kommentar

Lego

Ja, vad kan vara bättre än det egentligen? Finns ju dessutom hur många teman som helst nuförtiden, gillar han pirater kan man köpa ett lego-sjörövarskepp, gillar han rymdprylar finns sånt osv...

Fan, jag måste åka hem till morsan och hämta mina legogrejer känner jag... Har varit utan dem för länge nu.... :lol:

Länk till kommentar

Ja, vad köper man till en 4-åring som har det mesta redan? Min bortskämda brorson fyller år på lördag. Han är mycket förtjust i "att bygga saker" enligt uppgift.

Jag har hört att bajs ska vara rätt så poppis i den åldern. Gå ut i parken med honom och kleta lite bajs på en pinne och voila´; en prima present till en liten rascal :twisted:

Länk till kommentar