Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
  Nusseman säger:
Köp tio flaskor superlim och skriv ett kort:

"Grattis xxxxxx på 4-årsdagen. Nu kan du bygga nästan vad du vill av vad som helst. Av pappas och mammas CD-skivor kan t ex bygga jättefina hus" :)

Nusse du får härmed aldrig vara barnvakt till mina barn.

Ang presenten köp en hockeyklubba, det är bra till en fyraåring.

Postad
  Caines säger:
Såna där brickor man ställer upp efter varandra.....man puttar på den första så ramlar alla en efter en....hoppas du förstår vad jag menar :D

Domino heter det...

Gamla hederliga meccano, fast i plast och lite större delar var jäkligt uppskattat av sonen när han fyllde tre. Finns i lagom stora hinkar för nån hundring.

Postad
  Largo-Sama säger:
Lego

Ja, vad kan vara bättre än det egentligen? Finns ju dessutom hur många teman som helst nuförtiden, gillar han pirater kan man köpa ett lego-sjörövarskepp, gillar han rymdprylar finns sånt osv...

Fan, jag måste åka hem till morsan och hämta mina legogrejer känner jag... Har varit utan dem för länge nu.... :lol:

Postad
  x31xx säger:
Ja, vad köper man till en 4-åring som har det mesta redan? Min bortskämda brorson fyller år på lördag. Han är mycket förtjust i "att bygga saker" enligt uppgift.

Jag har hört att bajs ska vara rätt så poppis i den åldern. Gå ut i parken med honom och kleta lite bajs på en pinne och voila´; en prima present till en liten rascal :twisted: