Chip_raise Postad 6 April , 2010 Rapport Postad 6 April , 2010 Hej, Jag tänkte kolla om det finns något intresse av att dra ihop ett homegame i Gävle. Vet inte hur det ser ut med aktiviteten på klubben "no limit Gefle" i stan på senaste tiden? Är ni intresserade kan ni väl droppa ett PM. Mvh Chip Raise Citera
Kvastfan Postad 6 April , 2010 Rapport Postad 6 April , 2010 Hej, Jag tänkte kolla om det finns något intresse av att dra ihop ett homegame i Gävle. Vet inte hur det ser ut med aktiviteten på klubben "no limit Gefle" i stan på senaste tiden? Är ni intresserade kan ni väl droppa ett PM. Mvh Chip Raise detta lät trevligt Citera
Chip_raise Postad 7 April , 2010 Författare Rapport Postad 7 April , 2010 Kul med respons! Bor ganska centralt på Södra Kungsgatan, har marker men tyvärr inget riktigt pokerbord men jag tänkte gå ut och köpa en bra duk som man kunde dra över matbordet. Tänkte att vi kanske inte skulle köra alltför blodiga stakes utan mera att det kunde vara roligt att umgås, snacka poker och dricka lite malt, humle och jäst utblandat med vatten (öl!). Spelar helst Texas eller Omaha men jag kan vara flexibel och köra studvarianter om ni vill det. Mvh Chip Raise Citera
Chip_raise Postad 19 April , 2010 Författare Rapport Postad 19 April , 2010 Finns det något datum som passar för herrarna? Citera
Frukanon Postad 19 April , 2010 Rapport Postad 19 April , 2010 Låter intressant! Vilken nivå gäller det? Har även en kompis som är sugen Citera
Chip_raise Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Postad 23 April , 2010 Låter intressant! Vilken nivå gäller det? Har även en kompis som är sugen Kan vara flexibel som sagt. Vilken nivå vill ni köra på? Citera
Chip_raise Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2010 Kan köra 1/2 om ni vill köra det. Ska vi försöka få till något till helgen? Kör gärna kinapoker också om någon vill spela det. Mvh Chip Raise Citera
oskarlife Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Blev det några homegames eller dog det ut? Kan iallafall meddela att jag gärna deltar i lir om det blir något. kan tänka mig spela från 1/2 upp till 5/10, holdem helst men plo funkar likaså pineapple Har dessutom rejält med spelmarker om det skulle behövas är det någon som vet hur man ska gå tillväga för att få lira hos klubben? har inte hört så mycket om den på sistone är det helt slutet eller finns det rum för lite freshmen? Citera
oskarlife Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 pmar dig nummer till pakki. Ring och säg du vill spela och att du fått numret av mig Okej tackar det uppskattas Citera
tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 också intresserad av spel i Gävle ! Nivå spelar ingen större roll ! Citera
PokerOmpa Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Postad 14 Oktober , 2010 att hälsa på i Uppsala;) Trevligaste klubben öppnar den 29:e. Hör av er till bbuppsala@gmail.com vid intresse eller förfrågningar. Mvh Ompa Citera
Recommended Posts