splashy Postad 5 April , 2010 Rapport Postad 5 April , 2010 Hej, Brukar inte skriva så mycket här på forumet, men kände att det var dags för ändring. Hade då i planer att ha en dagbok över mitt spelande på CC, kommer väl mest kanske bli en del cc-rapporter eller vad man nu vill kalla det. Mitt pokerspelande har tidigare varit till mest del sng's mellan $10-30, men lite ändringar på livssituationen gör nu att jag även har tid för en del spelande på CC. Själv har jag lite svårt att sätta ngn vettig brm. För även fast man får in betydligt färre händer live så känns det ändå så om att swingsen är mindre om man är vinnande. Så hade till en början planerat att testat mig fram med 20 inköp, vettigt? Kan väl vara bra att veta att det skulle inte innebära någon större kris om jag gick och förlora allt, men skulle inte ha råd med att refilla den till samma nivå, så känns lite som ett skott. Hur som helst så hade jag tänkt spela tuneringarna på fredagar och även lördagar under lönehelg. Blir det cash game så hade jag tänk köpa in för 100bb på 20/20. Citera
splashy Postad 6 April , 2010 Författare Rapport Postad 6 April , 2010 Jag jobbar med sociala medier dagligen, en het fråga som alltid nästan diskuteras är hur man skall tjäna pengar på sociala medier och fick denna underbara föreläsning skickad till mig. Han går till en början igenom lite olika facebookspel och hur dom tjänar pengar. Sedan börjar han gå igenom olika sorts spel, bonuspoäng och achievments. Föreläsning är mest riktad för speldesigners, men det är nog den absolut bästa och underhållande föreläsning jag har sett i år. Såg att den var ifrån februari, men tycks inte fått någon överdrivet stor viral effekt så lite uppmärksamhet skadar inte. Hela: http://g4tv.com/videos/44277/dice-2010-design-outside-the-box-presentation/ Citera
keftwe Postad 6 April , 2010 Rapport Postad 6 April , 2010 gl intressant och underhållande föreläsning Citera
Roob Postad 6 April , 2010 Rapport Postad 6 April , 2010 Kul kul, vi lär ses, dock lirar jag micro 1010 ^^ änsålänge Citera
splashy Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Postad 22 April , 2010 Har tyvärr inte hunnit med något CC då jag fastna i London över helgen. Men skall försöka få spelat i helgen och hoppas kunna återkomma med en CC rapport Medan jag har varit iväg har även ett företag jag sitter rätt ofta hos infört en ny policy varje gång företaget fakturerar så sätter dom på: Jag gillar det skarpt Funderar dock på att jinxa den goda stämningen genom att själv spela låten när jag fakturerar dom Citera
Recommended Posts