Gå till innehåll

From Busto To Robusto 2


Slowfish

Recommended Posts

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Känns väl allt annat än riskfritt att pumpa anabola som pokerspelare.

 

Till de vanligare biverkningar för användare av anadrol hör acne, prostataproblem, bitch titts, huvudvärk, magont, kräkningar, sömnsvårigheter, diarré, leverskador, tumörer (cancer) och antikroppsbildning.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

Kändes som nåt som NHGG skulle kunna göra och sen inte betala killen för att han inte hade täckning.

 

Ännu värre är att jag faktiskt har gjort en liknande sak. Skäms väldigt mycket :S

 

:h:

 

hade hoppats på värre påhopp utanför sandlådan för att visa att det där man sandlådan inte funkar men men..

 

hur som helst till topic:

helt okej roi och avg finishing position good2cu hade på sina 400 sngs, även om han så sprang som en gud är dom ju helt makalösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med att intrycket av dom, deras lugn osv, klart gav ett avslappnat och harmoniskt intryck. Men deras historia och att själv tänkas leva så gav mig rysningar av obehag.

 

Håller med om att deras liv trots allt verkar rätt mysigt. Det enda jag stör mig på är deras osunda livsstil då, röker som fan och motionerar typ aldrig och så sitter han inne långa perioder utan dagsljus. Styr upp den biten så är det fan idyllen för en nätpokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm . vettigt att ha en personlig tränare om den inte säger till honom att han gör fel och kör för tungt liksom..

Jag vet ingenting om styrketräning och tränar inte på gym själv. Och Robl tränar säkert helt fel, men kan det inte finnas en anledning till att han tränade som han gjorde utomhus? Finns väl en anledning till att man tränar i öknen i den hettan? Ska man inte köra mer explosivt då och kanske inte tänka så mycket på vikter, antalet reps osv, utan bara pumpa och svettas som en gris? (Kan vara helt ute och cyklar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet ingenting om styrketräning och tränar inte på gym själv. Och Robl tränar säkert helt fel, men kan det inte finnas en anledning till att han tränade som han gjorde utomhus? Finns väl en anledning till att man tränar i öknen i den hettan? Ska man inte köra mer explosivt då och kanske inte tänka så mycket på vikter, antalet reps osv, utan bara pumpa och svettas som en gris? (Kan vara helt ute och cyklar).

 

Bara om man vill tappa vattenvikt så, och även om man vill det så gör man det inte genom styrketräning. Finns inget försvar för de där hantelcurlsen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet ingenting om styrketräning och tränar inte på gym själv. Och Robl tränar säkert helt fel, men kan det inte finnas en anledning till att han tränade som han gjorde utomhus? Finns väl en anledning till att man tränar i öknen i den hettan? Ska man inte köra mer explosivt då och kanske inte tänka så mycket på vikter, antalet reps osv, utan bara pumpa och svettas som en gris? (Kan vara helt ute och cyklar).

 

 

Han sa ju att det var för att straffa sig själv för att han förlorade den veckan :) Vilket låter jävligt sjukt. Menmen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter inte rimligt då Robl förklarar att han MR X inte är proffspokerspelare och inte heller fått sina pengar från pokern. Känns inte som den beskrivningen passar in på Hansen

 

Gus lär väll iof inte vara upp på poker totalt? Han lär ju vara rätt hårt ner i CG.... Största pengarna lär han väll tjänat på affärer, tex försäljningen av pokerchamps och sponsringen från Full Tilt. Men även om han skulle vara back, så kan man nog kalla honom poker proffs ändå;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gus lär väll iof inte vara upp på poker totalt? Han lär ju vara rätt hårt ner i CG.... Största pengarna lär han väll tjänat på affärer, tex försäljningen av pokerchamps och sponsringen från Full Tilt. Men även om han skulle vara back, så kan man nog kalla honom poker proffs ändå;-)

 

Lär oavsett vara helt osannolikt att Robl hade formulerat sig så om det nu vore Gus.

 

EDIT:Tror dessutom Gus med spons från Tilt hade fått problem om det kom fram att han spelade 1/2 dollars HU om 25K$ vid sidan om till vinnaren. De ser nog hellre att pengarna man spelar om i detta fall finns på sidan. I alla fall med sina sponsrade spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg första delen när den kom, och till skillnad från den, som faktiskt har en intressant historia att berätta, är ju delen om Robl väldigt platt. Robl framstår bara som en rätt träig och trög pokerspelare som antingen sitter och stirrar in i en datorskärm, lyfter vikter eller festar och inte har så mycket vettigt att säga. "What is happiness... Is it, like a buddhist monk who, like, meditates twenty hours a day, or is it, like, travelling all over the world, partying, meeting girls and stuff...?" Vafan :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...