Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare,

Hade viljat vanta tills jag kommer hem med min dagbok, men kunde fan inte halla mig! Tror ocksa det ar till mitt eget basta att starta nu sa jag kan halla fokus!8-)

Lite kort info, fick upp ogonen for poker har i USA dar jag studerar som senior pa High School, bor i en stad pa 1k pers efter footballs ses fanns det inte sa mycket och gora sa jag borjade spela online och i Homegames.

Fordrar helt klart live men det ar svart att hitta matcher... Sa det blir mycket online.

Hur som, har tesat allt fran NL2-NL25 (vilken enorm skillnad doooh)

tjanat ihop ett par tusingar, men det mesta har gatt at pokerbocker, HEM,OEM samt DC. Som jag heltklart ser som en investering.

Mitt mal for dessa tva mander innan jag kommer hem ar att bygga en sa stor BR som mojligt for SVS! innan jag kommer hem, for da borjas det seriost!

Mitt mal ar val att vara REG pa 2/4 till Vintern, hoppas pa det basta.

Har val lite delmal med, tex bli battre pa oddsen och sant.... Nar det galler tilt brukar jag klara mig ganska bra fran det, ligger dock en 5 inkop under EV sa lite surt ar det.

Jag har just nu bara 7 inkop for NL10, hade 10 innan, men jag ahr for vana att alltid ta ut safort jag plussar over 10 inkop pa en ses, det haller mig i schack.

Hur som SVS rullen ligger pa en 700 kr just nu farse hur stor vi kan bygga den.

Kanns som jag redan har skrivit for mkt, sa jag skall runda upp nu, ikvall blir det inget spel, men imon da javlar!:twisted:

OBS jag reserverar mig mot eventuella stavfel eller meningsbyggnader da jag inte pratat eller skrivit svenska pa 8 manader :lol:

Postad

Hejsan efter lite personliga problem har jag bestamt mig for att lagga allt spelande pa is for att inte ''problemet'' skall ga ut over spelandet.

Jag kommer att borja spela nar jag kommer hem vilket blir i borjan av Juni.

Kommer fortfaranade analysera gamla hander, eventuellt HEM stats, plugga en hel del teori, da jag tycker det ar minst lika kul som spelandet.

Over and out.