Midway Postad 2 April , 2010 Rapport Postad 2 April , 2010 Tjena grabbar, kanske är heeelt fel ute i ämnesområde men here we go.. Jag befinner mig just nu i Italia och är relativt rastlös, tänkte som försöka få in lite händer men då har berlusconis gäng nån typ av "monopol" på onlinespel etc.. Hursomhelst har ni några bra pointers eller guidance på hur jag ska bära mig åt för att inte trilla av pinnen härnere? Försökte regga mig på några italienska sidor, bla. Pokerstars.it och varenda gång behöver jag ju skatteregistersnummer.. (italienarnas identifikation), så finns det något vis att kringå systemet? eller ja.. allmänt brainstorma förslag på hur jag ska bära mig åt.. Citera
Rette Postad 2 April , 2010 Rapport Postad 2 April , 2010 Försök att hitta italienare som spelar poker med riktiga kort osv, borde vara EV+ Citera
thefman Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 maila/ring stars o fråga. du kanske får undantag då det blir din enda väg till spel online. annars finns det ju skumma sidor som bara går efter IP. kan inga namn tyvärr. Citera
Recommended Posts