Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vi är en nyuppstartad sajt som producerar webb-tv med fokus på pokernyheter och livet runt bordet. Tänker inte ge ut adressen till sidan här eftersom det säkert ses som reklam, och det är inte därför jag skriver.

Vi söker ett gäng killar eller tjejer som brukar ha hemmaturneringar som vi kan följa i ett par reportage, där vi gör lite sköna intervjuer och filmar när ni spelar.

Om ni spelar på skoj eller om pengar spelar ingen roll, vi är mer intresserade av att visa livet som pokerspelare och vad som händer runtomkring bordet.

Jag svarar gärna på alla möjliga frågor, och ni kan nå mig här på forumet eller på min mail: axelmoller5@gmail.com

Postad

Var inte meningen att få det att låta riskabelt.

Har inte varit aktiv på detta forum förut, det är därför jag endast har ett inlägg.

Kan såklart tilläggas också att vi är aktiva i Stockholms-området, och det skulle underlätta för oss om ni spelar i närheten för att skära ner på reskostnader.

Om moderatorer tillåter mig så postar jag adressen här, samt mina fullständiga kontaktuppgifter.

MVH

Axel