Gå till innehåll

Är svs lika dåligt som de säger?


Regoliamo

Recommended Posts

jaja. eftersom du har tagit lov så tar väl jag över dagboken åt dig idag, om det är ok?

spelar 24/7 denna månaden. spelar 0.5/1 HU på svs. får ganska bra action faktist, och satsar på 15k upp denna månaden.

 

hur justerar vi vårat spel mot någon som 3bettar 80% och har aggression på 8 postflop? som mest EV+ är jag givetvis ute efter. värt att notera att denna spelaren förmodligen var full (?) endast pottbets postflop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar du din dagbok med att ta (påsk)lov eller har du redan lagt ner dagboken?

 

Weekend med frugan över påsk! Därav inaktiviteten. Ska piska in ett pass ikväll och förhoppningsvis är jag något mer anpassad efter fiskeriet på svs så jag slipper tilta sönder fullständigt innan läggdags!

 

 

jaja. eftersom du har tagit lov så tar väl jag över dagboken åt dig idag, om det är ok?

spelar 24/7 denna månaden. spelar 0.5/1 HU på svs. får ganska bra action faktist, och satsar på 15k upp denna månaden.

 

hur justerar vi vårat spel mot någon som 3bettar 80% och har aggression på 8 postflop? som mest EV+ är jag givetvis ute efter. värt att notera att denna spelaren förmodligen var full (?) endast pottbets postflop.

 

 

Klart det är okej broder! Bra resultat och dina stats ger en fingervisning varför jag backar och du plussar. du kör på svs-stilen. limpa allt, folda aldrig och dra ut! :mrgreen:

 

-8.5k för månaden än så länge. kommer det att släppa=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Weekend med frugan över påsk! Därav inaktiviteten.

 

Där ser man. Hoppas ni hade det bra!

 

-8.5k för månaden än så länge. kommer det att släppa=)

 

Brutal jävla motrigg du fått i början av din DB-karriär. Förhoppningsvis avslutas din DB-karriär med en enorm medrigg :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultatet igår blev ca -1k varav 500 kr försvann på turren kl 22.00. Låg länge 3-4k back men gnetade upp och låg faktiskt + innan QQ mot KK förstörde kvällen!

 

Dagens spel har gått desto bättre resultatmässigt. bokar ett plus på ca 2k Vantrivs fortfarande brutalt på svs och jag ångrar bittert att jag övergav b2bs otroligt välutvecklade klient. Men nu står det mest pengar och pyttelite ära på spel och det vore förjävligt att casha ut svs-rullen med förlust!

 

Funderar nu på att åtminstone spela på svs till den 15e för att sedan kika över resultat, välmående och svs-hat för att avgöra om jag ska casha ut eller fortsätta hela månaden som tidigare planerat.

 

månaden ligger so far på -7.3k heja heja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens spel har gått desto bättre resultatmässigt. bokar ett plus på ca 2k Vantrivs fortfarande brutalt på svs och jag ångrar bittert att jag övergav b2bs otroligt välutvecklade klient. Men nu står det mest pengar och pyttelite ära på spel och det vore förjävligt att casha ut svs-rullen med förlust!

 

Statlivt vetu. Billigt som fan men inte någon onödig kosmetisk utveckling! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

efter 85 minuter är jag plus 300 spänn och det känns som ett stort jävla hån. låg 4k + när jag kikade på klockan och insåg att jag var tvungen att stänga av för att hinna duscha och fixa i ordning mig. Svs ville givetvis ändra på dagsresultatet och fick stressa med att låta hororna dra ut två gånger i stora potter och därmed låta mig behålla 300 spänn som plåster på såren.

 

 

är dock sjukt nöjd med över att jag stängde istället för att tiltandes jaga resultat.

 

fy fan daggagadhwe4y62y4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...