onding1 Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Fick ett mail från 24hpoker om en bonus. Verkar vara ett typiskt lockerbjudande, liten bonus liten deposit nästan inget krav, inte spelat där på flera år så de vill väl att jag ska bli aktiv igen. Bonusen ser bra ut men jag har som sagt inte använt siten på mykcet länge och känner inte ens igen hemsidan, den är helt omgjord. Är sidan uppe och live och stabil och pålitlig som förr? Citera
Joeduck Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Verkar ok. Nya ägare kanske? My friend deposit 50Euro and get 25E .. http://forumserver.twoplustwo.com/49/internet-bonuses/instant-50-deposit-bonus-24hpoker-746029/ Citera
JohahH Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Fick också ett mail om detta av från 24h. Tror inte jag orkar sätta in, men skummt att dem ger ut 25€ utan krav. Bara sätta in och plocka ut..... Citera
onding1 Postad 30 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2010 satte in, fick mkt riktrigt pengarna direkt i cashier har inte cashat ut än fortsättning följer, Citera
Recommended Posts