Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

För nåt år sedan var de lite mer vanligt. Till o me jag fick ett samtal om 1000spänn om jag började lira på deras site igen. Ingen bonus... rena pengar. Det var tider det. Nu får jag inte ens spammejl.

Postad

Jag blir mer eller mindre spamad på telefon av divers Ipoker sidor. Ringer en sida minst en gång i veckan typ. Frågar varför jag inte spelar hos dem lägre, erbjuder någon kass bonus, informerar om att min RB är betald osv....

Brukar dock inte orka svara längre på utlänska nummer. Börjar bli lite tröttsamt då 95% av deras samtal är helt oviktiga och då jag ofta fått samma info på mailen redan. Dock så måste det kosta en hel del i telefonräkningar om de ringer alla sina spelare lika mycket som de ringer mig! Ni andra som lirat på diverse Ipoker sidor, får ni också massa samtal från dessa sidor?

Blev även uppring av en svensk entraction sida i höstas (Inte spelat där på 3-4år). Fick 100€ att test spela för och 60% RB om jag gjorde en insättning där sen. Men Entraction/B2B har aldrig stått högt på min lista (Rigged8-) )

Postad

Har fått ett par samtal från Betsson om "special bonus för skandinaviska spelare" ett par gånger. Och lovat att jag ska logga in och styra upp det på min gamla betssonkonto bara för att få slut på samtalet:roll: