XeroxFin Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Railmode on. Bara jag som tycker att Albin ser ut som en SS-gubbe? Citera
XeroxFin Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 wp, gg, gl! Klonka på fredag nu så du får mångdubbla rullen Citera
Skanke Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Äh hur svårt kan det vara när de andra svara fel hela tiden Citera
MikeTime Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Trots att jag visste slutresultatet var det spännande ändå. Men hur kan man missa "I en sal på lasarettet" Erik? Citera
badabing499 Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 grattis till segern! lycka till i fredagsfinalen! Citera
badabing499 Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Railmode on. Bara jag som tycker att Albin ser ut som en SS-gubbe? +1 Citera
schoolbook Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Railmode on. Bara jag som tycker att Albin ser ut som en SS-gubbe? Tänkte precis samma sak. Bra jobbat, fastän var det inte lite tur med frågorna (jag menar stout och super bowl?!?) Duktigt med Johnny Depp. Var övertygad att din moståndare torskade på en slamkrypare, hade ingen aning om att min gamla fina grad furir avskaffats (även om jag slutade som sergeant). Lycka till i finalen (ovanligt meningslös önskan när det redan spelats in för evigheter sedan.) Citera
valterego Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Tack tack allihop jo, nog hade jag lite tur med frågor, men det ingår väl i arsenalen det med... Kan garantera ett konstigt program på fredag. Citera
eurythmech Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Bra catch av mig, helt utan att ha sett tråden. Citera
Crappy Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Äsch Du gjorde det inte ens spännande Snyggt! Citera
Skanke Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Bra catch av mig, helt utan att ha sett tråden. Heja dig sen Citera
Jennez Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Var övertygad att din moståndare torskade på en slamkrypare, hade ingen aning om att min gamla fina grad furir avskaffats (även om jag slutade som sergeant). Jag var helt förtvivlad på msn när Ola upplyste mig om att graden tagits bort sedan 2008. Jag satt i soffan och skrek "fuuuuusk!!!"... Men gg, wp Valter. Ska bänka mig på fredag. Citera
valterego Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Men gg, wp Valter. Tyty! Ska bänka mig på fredag. Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Var det en uttänkt strategi att sprida skurarna i del två, eller blev du bara så paff över att hela tiden få behålla kommandot? Citera
valterego Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Var det en uttänkt strategi att sprida skurarna i del två, eller blev du bara så paff över att hela tiden få behålla kommandot? Strategi fanns verkligen aldrig någonstans under resan, utan saker och ting "bara blev". Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Jag förstår. Jag är kanske lite överambitiös Citera
schoolbook Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Det kan vara en bra ide att sprida skurarna, därigenom blir det rationellt för övriga att angripa de talrika shortstackarna och man kan själv klara sig bra som bigstack eftersom det bara handlar om att bli en av de tre första, extrapoängen spelar ingen större roll. Å andra sidan kan det vara bra att alltid angripa den som angrep en själv för att folk skall lära sig att det kostar att angripa mig. Är lite osäker på vad som är bäst. När är du med, eury? Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Det dröjer, oklart hur öppen jag blir med det. Citera
Recommended Posts