AndyzTiltTest Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 Nytt!! Hej, uppdaterar lite här nu..... Undrar om det börjar bli dags att berätta?? att dela med sig och kanske få lite tips och råd, att någon kan och vill förstå?? Jag vet inte hur jag ska börja Svårare än väntat, tänk om allt blir fel, om alla misstolkar och tycker att man är en idiot....det är jag iofs men i alla fall.... Samlar mod nu, snart så....kanske redan ikväll Citera
AndyzTiltTest Postad 23 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2010 Hej igen ! Nej jag vann inte, som vanligt åker jag ut mellan 15-30 plats, blir feg och (som jag upplever det) kortkall direkt blindsen sticker iväg. Vad göra åt det? Har några andraplatser och nån tredje och några finalbord bakom mig i allt från 100$ till 500$ turneringar men jag blir verkligen mycket mer reserverad när det blir ca. 30 kvar, suck! Citera
AndyzTiltTest Postad 25 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2010 Hej ! Sitter full av förväntan (igen) i ftp´s 60k$ guaranteed.... Har ett jävla skitliv egentligen, är 37 år, 2 underbara små barn, ingen kärlek och en mask på som jag bara vill slita av få vara mig själv (nej jag är inte gay). Citera
speltorsk_LOL Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 Hej ! Sitter full av förväntan (igen) i ftp´s 60k$ guaranteed.... Har ett jävla skitliv egentligen, är 37 år, 2 underbara små barn, ingen kärlek och en mask på som jag bara vill slita av få vara mig själv (nej jag är inte gay). Specificera mask plspls : ) Citera
AndyzTiltTest Postad 25 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2010 Ja vad ska jag säga, man går runt och lever med en attityd och personlighet som man inte vill och är i hjärtat, men som har suttit där i 37 år. Otroligt jobbigt och snart för mycket.... Citera
AndyzTiltTest Postad 29 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2010 Allt suger verkligen just nu..... Citera
Recommended Posts