Gus-owicz Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 Är ganska färsk här på PF och har inte förstått det där med levling. + 1 Brukar skrivas som svar till folks inlägg . Förväntar mig en hel del såna + 1 som svar på mitt Ämne men hoppas på en förklaring Citera
MikeTime Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 +1 betyder att man håller med senaste inlägget/det inlägg man citerar. Levling är en form av skämt. Citera
Gus-owicz Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2010 +1 betyder att man håller med senaste inlägget/det inlägg man citerar.Levling är en form av skämt. Ok ja men då så TY Citera
Gus-owicz Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2010 +1 så om man tycker att någon verkligen hade skrivit ett bra svar så kan man levla den ? Citera
devalanteriel Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 Att levla innebär kort sagt att man driver med någon annan. Det kan göras snyggt och med finess, eller - vilket är normen på det här forumet - elakt och utan hjärna. Citera
Gus-owicz Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2010 Att levla innebär kort sagt att man driver med någon annan. Det kan göras snyggt och med finess, eller - vilket är normen på det här forumet - elakt och utan hjärna. Citera
Mjukis Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 Är ganska färsk här på PF och har inte förstått det där med levling. + 1 Brukar skrivas som svar till folks inlägg . Förväntar mig en hel del såna + 1 som svar på mitt Ämne men hoppas på en förklaring level? Citera
Recommended Posts