-Troy- Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Jag tror jag blir galen av att ha Poker.se-fönstret öppet... Vad är det för jobbigt rysar-ljud som ligger i nån slinga hela tiden? Och varför?! Citera
XeroxFin Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 En slot-maskin ovanför Dagens Fråga? Ad-block funkar dock fint på den. Citera
-Troy- Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2010 Ja, den kan det nog vara... Hur får jag bort den?! Jag tror jag håller på att bli galen... Citera
XeroxFin Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Använd Firefox och Adblock Plus. Fråga på datadelen här, googla eller kolla flashback för installation/inställningar. Citera
-Troy- Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2010 Hmmm, jag använder ju Google Chrome, och är väldigt nöjd med det.. Jaja. Får väl se till att aldrig vara inne på Poker.se-startsidan, utan klicka på nån nyhet eller så. Då försvinner ju ljudet. Citera
Joeduck Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Opera fungerar att blocka saker smidigt med utan plugins. Själv använder jag privoxy+proxomitron(sidki-set) till alla mina webbläsarapplikationer. FF/IE/Chrome/Opera. Mycket adblock funktioner som blir aktiva bara jag väljer rätt proxy i webbläsarens proxy-inställningar. Citera
devalanteriel Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Bara om man kör senaste dev-versionen väl? Citera
Recommended Posts