Juzzam Postad 1 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2005 Jo .... Men ni förstår poängen iaf. Jag orkade inte skriva en exakt detalj profil av denna Maniac det låter jag proffessorn sköta. /Efterlyst Citera
Juzzam Postad 2 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2005 "Maniac/Looseaggresive" för mig är att man ständigt håller samma nivå man höjer mycket preflop+spelar många spekulativa händer, bettar de flesta floppar då man själv höjt preflop och spela alla drag och alla träffar hårt. Det är ju oftast jämnheten i "slasket" som gör att folk kommer betala av med skräp. Detta stämmer bra som du säger men vad själva diskutionenen igentligen skulle gå ut på var hur spelar ni när en sådan dyker upp, Blir ni supertight och bara spelar premium händer eller loosar ni upp er mer en vanligt. Spelar ni tllbaka mycket på en sådan spelare eller byter ni helt enkelt bord. Citera
Juzam Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Jag tror på att verkligen gå ut som en maniac, och sen bara fortsätta som en allmänt aggressiv spelare. Då kommer imagen som en maniac att hålla. Citera
Recommended Posts