Gå till innehåll

Rånarn och Skirken gular sin månatliga A-kassa, apan sitter ut

Recommended Posts

Postad
ikv är det en mkt fin kväll. Först ska Frölunda till semi genom att bortaslå LHC. nemas! sen ska United jätteäga Bayern nere i Tyskland. eaz game!

får se hur mkt spel det hinns med, förhoppningsvis lite nu innan!

tja

Får hoppas att du inte bettade med hjärtat ikv :*

• Svars 244
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

SKIRKEEEEEN!!!!

Nu har jag äntligen fått tummen ur ännu bättre, dock spelat ganska illa.

Ett kort fokuserat pass innan jobbet, o ett sjukt dåligt pass efter.

Ligger atm 25kr för dagen och dags att strö på lite där nu!

Postad
Får hoppas att du inte bettade med hjärtat ikv :*

nää bettade inte tur var la fan det.

Igår var en äcklig jävla riggad misärdag som jag ALDRIG mer vill uppleva. 1. Frölunda spelade hordåligt som dom gjort nu sista 3 matcherna mot LHC, så nu är dom ute gg wp. 2. United spelade bra första halvan av matchen mot bayern och slarvade sedan bort resten, UBERTILT. 3. Rooney går och blir skadad, uppe i 34 mål för säsongen ( jag ville att han skulle slå Ronaldo's 42 mål på en säsong) och kommer säkerligen missa resterande av ligan/CL. Retur på Old Trafford om 1 vecka och match på lördag mot Chelsea, 2 jätteviktiga matcher han missar, FML FML FML FML

nu ska jag vinna tonvis med pengar

Postad

Sa vi stega beåten?

Va feck du?

27 meter!

Ja det fick ja me!

Glömde update igår men det slutade till slut relativt fint iaf:

199kr 886 händer.

Dagen har börjat sjukt kallt men ändå plus, tankat en AA vs 66, en KK vs 45d på 3d6xJd och lite annat sånt skit. Std som man får ta så det är bara att gneta, känner att det spelats ganska bra idag överlag, go fokus igen och inte mkt slask.

Dags för lite käk o tv sen på igen..

Hittills: 110kr över 518 händer

17351 händer kvar på 0,5/1

Postad

Där stänger vi månaden, vilket alltid görs med ett backpass.

Vettefan hur det funkar, men jag har en tendens att ALLTID backa i slutet, var glad nu att det inte blev nån backvecka men sista passet får väl ses som obligatoriskt och det var inte så illa.

Lite bryta handleden sista åket, och det är ju skitsamma, bara gipsa så kan man ju åka dagen efter ändå :D..

Höll dock på att gå tilt vid ett par tillfällen, fast då är det bara att ta till "Radiohead" så styr det sig.

Stod nämligen sjukt dåligt med premiums idag (igår också men då satt annat),

enl HM är jag back en hel del på QQ+.

Passet:

252kr över 621 händer

Dagen:

142kr över 1139 händer

Nog gnällt, för månaden blev faktiskt riktigt ok ändå:

SvS:

3268kr över 19476 händer, mest 0,5/1 men även 0,25/0,5. (exkl skott)

Live:

790kr på ett pass 5/5 på CC (Käftsmäll på att det åks så sällan)

Stars:

$88,5 över 8717händer NL2 / NL5 (avreagerande 12tabling som relax)

Aprilmål:

[] 1/2 (16730 händer kvar)

[] 35k händer tot (mer svs än stars)

[] handla kamera

Edit:

STOOOR kuk i ögat på SvS för deras månadsgräns-system som aldrig lagas, nu måste man räkna -900 på resultatet när man tittar där.

Postad

precis som föregående talare så lyckas man ju alltid backa sista dagen för månaden, hade nog plussat 1k$+ ungf annars. Nu slutade det 615$+ på dryga på 17k händer. (jag vet att jag spelar för lite) hade varit så sjukt gött om man hade fått in mer volym, men har för mycket att göra helt enkelt :rolleyes:

Angående resultatet så är jag besviken, vet att jag hade fått en mycket finare resultat, men spelade nog fan inte mitt A-game denna månad blandat med för lite tid då blir det såhär.

så nu e det nya tag för april, Kommer nog gå upp i nivå denna månad oxå..vilket alltid är kul. Första passet för månaden! GOGO

Postad

Kukigt ibland,

missar salsan ikväll pga allmän fåfänga+nightshift.

missar salsan nästa vecka pga helkväll med handels.

Då gör man som såhär:

Man inhandlar berusningsdryck.

Dags att riva av ett kort men intensivt pilsner-pass nu innan jag stuknar.

HEJA JAG!!

Postad

Way to go shurdas, riktigt bra "KORT ÖLPASS"

584 riksdaler över 1390 givar

är fakking inte fel iaf, göttigt att komma in på detta vis..

En semiintressant:

Frågan är inte från mitt håll utan COs håll?

(Inte omöjligt att detta är en PFanre btw, PMa isf :-).)

$100.00 No Limit Hold'em - 4 players

BB: $362.79

CO shows A:heart: A:club: $212.58

Hero (BTN): $271.15

SB: $292.10

Pre Flop: ($1.50) Hero is BTN with ??

CO raises to $4.44, Hero calls $4.44, SB calls $3.94, 1 fold

Flop: ($14.32) 7:diamond: 3:diamond: T:diamond: (3 players)

SB checks, CO bets $11.11, Hero calls $11.11, SB folds

Turn: ($36.54) K:heart: (2 players)

CO bets $29.99, Hero raises to $72, CO raises to $197.03, Hero calls $125.03

River: ($430.60) 9:club: (2 players)

Final Pot: $430.60

CO shows A:heart: A:club:

Hero shows ??

(Rake: $10.76)

Postad

Lyckat NightShift igår.

(Obv mtp att första passet för dagen nöttes nu), tror jag somnade nån gång runt 8, antar att det är då nångång det blir ljust iaf.

Semiproof på att det gamle har sin sexappeal kvar också.

Kände mig smått omotiverad till game nu dock, kall och spewig i början av passet men lyckade skärpa mig och loggade sen 53kr på 397händer.

Kändes som 120händer, vilket är positivt då jag är kass på att köra långa pass.

14943 händer kvar!

Postad

aja vi tar en vårfylla på detta..

skulle välja kläder för kvällen, fråga då givetvis rånarn om han trodde jag hade min svarta transformers t-shirt i min range.

han svarade då "lol, beror på din mammas tvättningsskills"

min mamma krossar nivån och givetvis ligger den stryken och fin on-top of min klädeshög.

NODZ!

fred ut

Postad

Lätt att vi gjorde, thaikopior obv. Alla vet att Ekta transformers-Ts är dyrare än guldskor..

Men sen rånade vi ett par tanter och rullade upp igen. :-D...

Nu ska det tas tag i det här livet är det tänkt, plitat lite på en plan med spelet och även lite träning och sån shit.

Iom pill blev det bara lite spel idag: 314kr på 400händer.

Lyckades med konststycket att vara på rätt sida av 1/3 setups under denna korta session, highlife och rungood måste ju det betyda..

En lillspännande:

Kisen har lirat 41/2 pre och i stort sett inte gjort nånting post på 100 händer

Party Poker $100.00 Pot Limit Hold'em - 5 players

BB: $1.85

Sheriffen (UTG): $255.20

CO: $228.30

BTN: $198.72

SB: $204.66

Pre Flop: ($1.50) Sheriffen is UTG with A:spade: A:heart:

Sheriffen raises to $3.50, CO calls $3.50, BTN calls $3.50, 1 fold, BB calls $0.85 all in

Flop: ($12.85) 2:heart: 2:spade: 8:heart: (4 players - 1 is all in)

Sheriffen bets $9.00, CO folds, BTN calls $9

Turn: ($30.85) 9:diamond: (3 players - 1 is all in)

Sheriffen bets $22.00, BTN raises to $96.85, Sheriffen??

Postad

Jag lyckades efter mkt pill släppa den AA på nåt vis, kan nog vara jättedumt i längden vilket var vad jag tänkte efteråt..

(Först skitnöjd eftersom det var "rätt" just denna ggn, men sen tänkt en del)

Idag var det dags, övertänd satan när det klevs på +lite kyla och man lyckades gräva en mindre vallgrav här ute.

Hann dock inte få i vattnet innan det vände så det var en relativt enkel resa tillbaka.

Blev tvungen att logga nu: heldagsupdate längre ner.

Det bästa med passet måste nog vara att jag är så småbarns-nyfiken ibland, har inga problem alls med att betala 2-300bbs över 5-700händer för att få se att jag är slagen. Läcka?, vad är det?

01:09:

Är glad för min vägg och grannen att jag gått över till mus med sladd, den kommer liksom inte lika långt..

Riktigt snuskigt pass igen, börjar som vanligt med ett hål,

(set vs flush), sen blev det lite djupare på allmänt gris o oflyt, missade i stort sett allt, medan det träffade vilt runtom.

Är tillbaka på under 1 upptag back 3 ggr, och alla 3 så möts man av floppad stege vs 2par som drar ut osv, pallar inte posta HHs då jag hatar whine (även mitt eget, kommer troligen radera detta imorgon tom.)..

Dagen slutar iaf tot:

508kr på 1476händer..

Börjar fan redan bli lite lugnare, inte hela världen.

Dessutom närmare och närmare klivet.

12336händer kvar

Postad

Då var iaf jag tillbaka efter lite omstruktur.

Har flyttat kalaset till stars och invigde obv med en massiv backdag :-D!!

(2 pass)

Började tappa motivation och tänkte att det kan bero på att jag lirarlirarlirar, sen skott-gul, så nu har jag tagit ut en slant för att unna mig en kamera (En Canon Eos550).

Känns som att detta kan funka då kvällens pass kukade ur totalt men jag är glad ändå...

Det som gäller nu är NL25 på stars, av given anledninen: fler bord.

så ikväll har det avverkats 2665händer och grävts ett lagom starthål på $96..

Som sagt inget hutlöst och jag är riktigt nöjd med mitt spel,, det var 2x överset, AK vs AQ tank, missad OE+FD.. bara där har vi ju backet....

Hade vart vråltilt nu i vanliga fall tror jag, men glad över uttagen slant och ganska hungrig så detta ska gå åt rätt håll!!!

GOGOGO!!!!

Postad

Såja,, efter mkt gnet så hittades plusset, haha..

Grävdes vallgravar idag igen, hade tänkt tråka allmänheten med HHs imorrn, ikväll blir det pilsner efter denna lill-update..

$31 på 1575händer, mongokall på allt stort och allt annat hela passet (utom KK, KK, KK, AA sista 15min som räddade till plus.

Måste ju hinna lilla utgången på en torsdag.

Bra peppsnacket med Kroon en stund under passet också, där bokades det in en CC-trip :D,, var några veckor sen nu ju (för oss båda om jag har koll på honom)...

Fred shurd!!

Postad

Jävla helg!

Man tapapr ju momentum helt, och då blir man ju kass i huvet som i sin tur leder till att man tar småback hårt osvosvosv..

(Nu är det iaf ON igen.

Fått in 1566händer hittills idag och ligger $29, ett kallt och ett göttigt pass.

Lyckades tanka 2st 80/20 på 5min första rundan bla, men det är inget att gnälla på nu.)

Edit:

Dagen slutar tot på ganska nöjda $47 över 2069händer

Helvete vad man drar VPPs btw, är ju 1/3 till gold 4 speldagar (kunde dessutom fått in mer om jag inte vart lat)..

Har inte hänt mkt spektakulärt men hade en liten tänkare:

Fi lirar 31/21. med 3bet på 5 och agg på 6.

Slår vi om honom pre? och nu när vi väl sitter här, vad gör vi på flopp och varför?

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com

BB: $39.35

Sheriffen (UTG): $27.95

MP: $28.70

CO: $25.25

BTN: $26.80

SB: $52.60

Pre Flop: ($0.35) Sheriffen is UTG with Q:diamond: Q:heart:

Sheriffen raises to $0.75, 2 folds, BTN calls $0.75, 1 fold, BB raises to $3, Sheriffen calls $2.25, 1 fold

Flop: ($6.85) A:heart: T:heart: 7:heart: (2 players)

BB bets $4.75,

Sheriffen

Postad

Det vägrar verkligen lossna på stars, sjukt segt.

Sprang in i allt möjligt.

-JJ vs uppenbart färgdrag, knacksynar för värde på missad river (som givetvis hade träffat hans Q)

-78h vs 55 allin på 4x5h6h, turn "fel 4" river blank.

-Toptrips vs bättre kickad toptrips..

-QQ vs KQ, allin pre, Kxx x x,(lite positivt här dock att den kommer redan på flopp och att fi var short).

Inte mkt att snacka om i nån av händerna, så det är ju bara att kötta på.

Kallt bara att gå på detta viset, och kände att jag började vekna så jag stängde ner.

$64 / 761händer

Postad

På senaste tiden har jag blivit så bra på att gräva så det är dags för straffarbete:

10k händer på NL10, hämta lite agg +självförtroende, verkar dock fortsätta gräva haha..

Kommer fortfarande här nere in illa i potterna, har helt enkelt fått i princip allt spelbart på sb. bb. utg senaste 20k händerna, och sen pga motgång blivit vek ur pos (extremt vinnande combo), här nere veknar jag inte lika lätt +att motståndet är vekare så humöret är på rätt väg nu iaf :)

Straffarbete

$7,45 / 1173händer

Postad

Idag gjordes nåt nytt.

Jag lirade bara 6 bord, det hela började med att en vän som jag inte träffat på länge skrev på msn precis när jag höll på att starta upp, så jag startade helt enkelt inte fler och det gick ganska hyffsat.

Andra passet så körde jag likadant för att känna efter och det gick in en liten slant till även om det var sjukt lojt, tror dock att jag fortsätter köra 6 bord ett tag, den lilla bättre koll man har hjälper mot vekheten tycker jag.

Bokades in en lund/malmö-trip med polarn i helgen,

Om nån nu mot förmodan läser detta bös:

vart kalasar man bra i de trakterna?

Dagen:

$19,95 / 711händer

Straffarbete

$27,4 / 1884händer

Postad

Ibland är det bra att sätta sig trots att man är trött.

Sjukt trött men lika jävla pepp = spela absolut inte, men idag gick det fint.

Lyckades träffa lite idag och då kan det springa lite, klev plusset när jag kände hur dumt det var att sitta så nu blir det soffan!

$31,1 / 227händer

Straffarbete

$58,5 / 2111händer

Postad

Sådärja! Det verkar som Hasslehof är ute i skogen med sina vänner och dricker öl och att rånaren är i med sina vänner i Lund och dricker öl. Jag har inga vänner så jag sitter och läser deras dagbok.

Funderar på att hoppa på tåget och börja posta lite här också. Vi får se vad helgen har att bjuda på och hur mkt spel jag kommer hinna få in.

hej