Gå till innehåll

Rånarn och Skirken gular sin månatliga A-kassa, apan sitter ut


cryddan

Recommended Posts

Förmiddags-passen är fan underbara, är riktigt dålig på att få in dom men när det väl orkas så är det alltid banankalas :ola:

117kr / 510händer.

Inga konstigheter nånstans, känns tråk att sitta och uppdatera resultat här nere, så nåt nytt måste in.

Ska fundera på detta..

Och var fan är Apan o Skirken?.. JOBBA...

 

Blir nog inte mkt mer game idag då det är mkt att styra ikväll, men koms det loss så ska det in nån timme till :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 244
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

för en gång skulle tog jag ett ordentligt pass utan att småfjolla med bara 1-200 händer. Lyckades klämma in 1,2k händer, låg som värst 1,8k back, men lyckades vända och tillslut hamna jag 1k +. mycket nöjd med resultatet då det såg riktigt illa ut ett tag där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fortsätter..

Öppnade dock katastrof med en nyfiken T9c för TP + backdoor vs KK och QQ vs J2x på XX2 X J för pottpottopttpotpotpotpopotoptotpotto typ,, menmen :-D..

sas efter 100händer vart man 100kr ner, men sen var det gnet och slutade

71kr / 446händer..

 

 

Nu ska det tvättas kalsonger sen sovas.. nattinatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fortsätter..

Öppnade dock katastrof med en nyfiken T9c för TP + backdoor vs KK och QQ vs J2x på XX2 X J för pottpottopttpotpotpotpopotoptotpotto typ,, menmen :-D..

sas efter 100händer vart man 100kr ner, men sen var det gnet och slutade

71kr / 446händer..

 

 

Nu ska det tvättas kalsonger sen sovas.. nattinatt

 

Vad ska du ha för kalsonger på lördag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska du ha för kalsonger på lördag?

 

Jag kommer troligen köra ett par helt nya, när det är galej i stan behöver man nya gå-bort-kalsonger, som greven sa!

Har siktat in mig på ett par riktigt fina som vi säljer här, enda problemet är att knasson redan har såna som gå-bort-kalsonger, tror dock det blir dom iaf..

 

 

 

teaser: Idag bärs det vita basic boss, bild kommer ikväll...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer troligen köra ett par helt nya, när det är galej i stan behöver man nya gå-bort-kalsonger, som greven sa!

Har siktat in mig på ett par riktigt fina som vi säljer här, enda problemet är att knasson redan har såna som gå-bort-kalsonger, tror dock det blir dom iaf..

 

 

 

teaser: Idag bärs det vita basic boss, bild kommer ikväll...

 

LÅTER AWESOME!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sheriffen drog till cypern nu i eftermiddags och kommer därför inte synas till här på ett tag så istället ska vi se om jag kan hålla i trådarna lite.

 

Gisledagarna som det så fint heter äger alltid rum i Gislaved sista helgen i maj.

Brukar vara riktigt kul ute då, blev inte mindre kul när vi fick reda på att Hoffmaestro skulle dyka upp och lira här under "festivalen" i lördags. Bra jävla röj hela helgen och så en riktigt grym spelning av Hoffa och c.o som avslutning har fått mig lite grindsugen, ska försöka spela så mycket som möjligt nu tills jag drar till Spanien om dryga 1 månad. Vore gött och hitta ett bra plus tills dess för att kunna spendera desto mer där :-)

 

 

dagens kortasession slutade ändå dryga 1,4k plus på 400 händer. Kände mig säker i mitt spel under hela passet, hamnade inte i några situationer där jag inte hade full koll. Skön feeling :mrgreen:

 

 

 

köttkorv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var man tillbaka i gamet då, om är jävligt klantigt och kort.

Bommade att få på min mod o klarar inte den röda jävla färgen, o är man ändå fint plus så är det ju bara att kliva :-D..

109kr / 71händer haha.

Inte för att man hann känna efter mkt, men semester gjorde mitt game gott.

 

 

SEMESTERN:

fö fa-an som garderobs-sparkarn hade utryckt det.

I stort sett allt förutom misshandes och rövsex gjordes.

Hookade med 2 sköna kisar från hufvudstaden o 2 damer söderifrån sen var det bara att åka.

Vi hotades att slängas ut andra dagen, jävla poolskötare som inte ville ha kapsyler och öl i poolen, o vi fick inte dricka medhavd sprit där heller.

68år gammal o hotar med stryk så vi tog honom inte på allvar, han gnällde lite till men fan när inte ens ägaren gnäller på att 4pers går semidäck på kaklet utanför rummet, (det var kallare där o skönt att skeda).

 

2h sömn per natt kändes rätt då, men inte nu!

 

Och som ALLA vet så måste övergivna STORA hotell utforskas MEN kom ihåg detta:

Om ni hittar en knarkare i ett rum första rundan, kolla då för fan om han är där innan ni går åt andra hållet o kickar dörrar dagen efter, gick fint denna gång men lite giftigt.. F.ö så är pulversläckare bra om man är missnöjd med svarta byxor o hellre kör vita för kvällen.

Släckare hämtas ofc i övergivna hotell, och badas sen av i hemmapoolen på natten (inte heller omtyckt).

 

Gjorde en fin kalsonggrej också, tog på mig vita en morgon, o festade fullt ut, vaknade i fel rum i blåa dagen efter :ola:...

 

Sista natten firades ofc med att ta ner och ge bort en s.k "fishbowl" till sköna granntösen (i detta fall hotellets lampkupa men fin var den), så nu jävlar ska det åkas söderöver och lekas utekväll så fort lönen kommer!

 

lite av det göttaste:

[X] gräs

[X] kukrakning i annans handfat

[X] dockning

 

Duger detta som mindre sammanfattning Kroon??!!

 

 

Edit:

"gentleman som man eg inte är som kom jag på att jag lovat att inte nämna nåt avancerat om damer, så blev lilledit nu"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det verkligheten nu då.

Lillpass innan jobbet som var lite småkallt, men det får man ta.

Tankade en 3way med AA vs 2xFD för 160pott som hade gjort en bra dag och en bit närmare klivet (som behövs för detta liv).

8kr / 235händer får vara ok mtp ofokus o grejer, dumt.

 

Jobbtime nu, får se om man får in nåt eget game ikväll, ska hjälpas en dam att komma igång på SvS :ola:...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahahaha man tackar! :D

Gärna en detaljerad beskrivning av handfatsrakningen. Vilken färg var det på håret osv!

 

 

HAHA,, En polare hittade en näve engångshyvlar så det var klart vi var tvungna att bjuda ut oss lite, blev ganska livat när den ena damen som bodde där skulle sminka sig och hade fatet fullt med hår. (Första ggn jag är glad att jag glömt raka den i en vecka!)

Vi tvättade snällt bort och slängde "hyveln" vi hade använt, det var ju bara det att det var hyvlar som användes, men det vet inte dom!

 

 

Gått kall och fin sen senaste update, lite sjukt faktiskt.

Jag är helt chanslös på SvS NL50 och det är skitkul att lira, suget är större efter varje pass och jag tappar knappt momentum trots att jag springer in i allt och inte fått spel över 10kr på en enda QQ+ på 2k händer (undantaget en QQ som settade och tankade mot riverfärg men vem fan orkar whina).

Måste slagit i huvet eller nåt, eller så kanske det är såhär det ska vara om man ska komma nånstans nångång i framtiden?

 

Sen sist:

187kr / 2332händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shofs,,, då var man 100% nerlagt online tillsvidade!.

Känns väl lite kuk på ett sätt och helt underbart på alla andra sätt.

 

Blir lite paus till att börja med nu, sen blir det väl lite mer reg varv till serberna och lite CC kanske.

Vart fan är apan förresten?

Han måste ju hålla stälningarna här medan jag pausar...

 

ATM:

Mkt pilsner, mkt fasad-klättrande i halmstad, magaluf-pejl inför aug, göttaste midsommar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PANG!

Livet är fan bra utan onlinepoker, man hinner ju med en massa göttigt!

 

Sen jag la ner har jag:

Sytt en sjukt nice T-shirt.

Plussat 1600 på årets näst sjukaste 2/2 DC.

Hjälpt en polare att boosta SvS-kontot 800 - 2100kr.

Krökat som fan och bedrivit en jävla massa otukt!

 

 

Underbart, har bara ett problem och det är STORT.

Åker till Falkenberg jävligt snart och jag hittar inte "Neil Young - Rockin' in the free world".

Finns inte en chans att jag åker utan den, hittar jag den inte så tar vi midsommar imorgon!!!

 

POWERBAJSA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Bra rigg i burken på nygatan, 2 pass idag 184 samt 333

 

Funderade en hel del över om jag missar värde här:

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 865776

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

UTG: $449.78

CO: $320.58

Hero (BTN): $231.63

SB: $37.20

BB: $129.39

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is BTN with A :heart: A :club:

UTG raises to $3, CO calls $3, Hero raises to $13.50, 2 folds, UTG calls $10.50, CO calls $10.50

 

Flop: ($42.00) 8 :spade: 6 :diamond: 7 :diamond:(3 players)

UTG checks, CO checks, Hero bets $31.50, UTG calls $31.50, CO folds

 

Turn: ($105.00) 8 :heart:(2 players)

UTG checks, Hero bets $78.75, UTG calls $78.75

 

River: ($262.50) 4 :spade:(2 players)

UTG checks, Hero checks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ops,, detta ska vara rånarn, glömde logga.

 

Då var det dags igen.

På väg mot nästa nivå så startar vi upp så man kan gå gul iat :-D.

Jag kan vara den enda på jorden som totalt missuppfattat vilket håll en DB-rigg ska vara åt, så vi gör ett nytt försök..

 

Har vart påt ganska hyffsat idag och igår och ligger helt klart i fas med målet för andra halvan av aug, som är på 800händer om dagen.

 

Hittills 134kr / 2111händer/12000.

 

 

 

En liten,

Kör vi rakt av för 3 gator värde här mot en std jättetomte på 73/27 eller bromsar/trixar vi nånstans?

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 4 players

The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com

 

Hero (SB): $204.86

BB: $419.67

CO: $218.14

BTN: $216.07

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is SB with K:diamond: K:heart:

1 fold, BTN raises to $3.50, Hero raises to $14, 1 fold, BTN calls $10.50

 

Flop: ($29.00) 7:spade: 8:club: T:heart: (2 players)

Hero bets $24.00, BTN calls $24

 

Turn: ($77.00) 5:spade: (2 players)

Hero bets $68.00, BTN calls $68

 

River: ($213.00) 8:spade: (2 players)

Hero bets $98.86

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...