Avlon81 Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Min sambo har ett konto på moneybooker och jag hade tänkt börja spela på fulltilt men vill inte öppna ett eget konto på moneybooker. Kan jag använda henns konto hon har aldrig använt det på fulltilt. Citera
Alfredo__ Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 nej, och varför inte bara öppna eget konto? Citera
Avlon81 Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 Har lite problem med skatteverket. Men om jag öppnar ett eget konto där kan jag överföra alla vinster till hennes ? Citera
Alfredo__ Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Har lite problem med skatteverket. Men om jag öppnar ett eget konto där kan jag överföra alla vinster till hennes ? Öppna ett eget MB-konto, överför alla vinster till ditt egna och överför sedan från ditt MB-konto till hennes. edit: eller som upandcoming säger såklart.... Citera
upandcoming Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 använder du hennes MB och hennes FTP är det np Citera
Recommended Posts