valterego Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 LappRoffe hälsar men vill inte visa sig omaskerad. . Vadå omaskerad? Han ser ju ut så där... Citera
omalley Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Rejält uselt med uppdateringar och pics här imo! Citera
MikeTime Postad 13 April , 2010 Författare Rapport Postad 13 April , 2010 Vem vann till slut? Carro? Dani vann, Carro tvåa, du trea, Micke W fyra, jag femma... Dock är mina minnen något vaga så jag har ingen aning om hur det gick till. (Låg ju och sov på soffan... ) Citera
hogge75 Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Dani vann, Carro tvåa, du trea, Micke W fyra, jag femma... Dock är mina minnen något vaga så jag har ingen aning om hur det gick till. (Låg ju och sov på soffan... ) Starkt av Dani, Carro måste haft iaf 85% av markerna. Du var.....ska vi säga salongsberusad.... Citera
Klyka Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Så går det när jag inte är där och håller koll på Mike.. Ehh förlåt, dricker upp hans sprit. Citera
LappRoffe Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Så går det när jag inte är där och håller koll på Mike.. Ehh förlåt, dricker upp hans sprit. Jag saknade dig Göran. Blev tvungen att finna mig till rätta med alla andra idioter istället. Citera
Klyka Postad 15 April , 2010 Rapport Postad 15 April , 2010 Jag saknade dig Göran.Blev tvungen att finna mig till rätta med alla andra idioter istället. Det råkade smyga sig in ett "andra" i ditt inlägg. Nu när du är uppmärksammad på skrivfelet så kan du redigera bort det. Citera
LappRoffe Postad 16 April , 2010 Rapport Postad 16 April , 2010 Mikes gatherings är jävligt sköna faktiskt. Bara avslappnat folk i schyssta surroundings ba... Eftersom Klyka bangade så fanns det inte en enda idiot på stället. Förutom jag själv då...och LappLeffe... Citera
MikeTime Postad 17 April , 2010 Författare Rapport Postad 17 April , 2010 Mikes gatherings är jävligt sköna faktiskt. Bara avslappnat folk i schyssta surroundings ba... Eftersom Klyka bangade så fanns det inte en enda idiot på stället. Förutom jag själv då...och LappLeffe... Måste säga att det blev väldigt lyckat denna gång faktiskt trots lite klent med deltagare. Att sen Roffe gick och la sig innan 1:00, Leffe spelade nykter och jag hade stenkoll på pottodds, markervalörer och fi´s ai-ranges är ju inte så viktigt... Btw, här är slutresultatet iaf: 1:a Dani 2:a Carro 3:a Hogge75 4:a Micke Wulff 5:a MikeTime Hur det gick på cg:t för de olika inblandade har jag ingen aning om men har ett svagt minne som involverar 1K-flippar mellan The Admin och Chrille A... Helvete vad många halvliters Carlsberg Hof-burkar det låg överallt. Undrar vilka som drack den sorten? Citera
theadmin Postad 17 April , 2010 Rapport Postad 17 April , 2010 Hur det gick på cg:t för de olika inblandade har jag ingen aning om men har ett svagt minne som involverar 1K-flippar mellan The Admin och Chrille A... Jo det blev lite slaskigt där mot slutet.. Själv var jag med om en jävligt skum grej framåt 5 på morgonen. Vi hade spelat PLO ungefär varannan hand sedan midnatt och jag låg rätt bra plus. Helt plötsligt glömmer jag bort hur man spelar. Helt sjuk känsla. "Hmm.. Hur många kort får man använda nu igen?".. Hur som helst så vill jag minnas att detta tillfälliga hjärnsläpp ledde till att jag ställde in tom och förlorade. Den som minns detta tillfälle bättre får gärna fylla i mina luckor. Någon som varit med om liknande känsla, att hjärnan totaltiltar på det sättet? Citera
TotalFarsa Postad 17 April , 2010 Rapport Postad 17 April , 2010 Någon som varit med om liknande känsla, att hjärnan totaltiltar på det sättet?Hände mig i Tallinn. Efter dagens första turre stöter jag ihop med Torax som föreslår gryta. Sure liksom. Första handen raisar jag till 900 och får potten. Andra handen raisar jag till 700 får omslag och synar allin med Q7 eller nån liknande premiumhand. När floppen kom har jag en minnesbild av att jag funderade över vilket jävla spel vi spelar, för inte är det texas. Vilket det självklart var. Gick o la mig strax efteråt. *edit* Ovanstående har jag såklart fått berättat för mig i efterhand Citera
LappRoffe Postad 17 April , 2010 Rapport Postad 17 April , 2010 Ett normalbeteende för folk som fungerat som moderatorer i något pokerforum. Hjärnan flippar och man har inte en aning om vad man håller på med... Citera
LappRoffe Postad 17 April , 2010 Rapport Postad 17 April , 2010 Måste säga att det blev väldigt lyckat denna gång faktiskt trots lite klent med deltagare. Att sen Roffe gick och la sig innan 1:00, Leffe spelade nykter och jag hade stenkoll på pottodds, markervalörer och fi´s ai-ranges är ju inte så viktigt... Btw, här är slutresultatet iaf: 1:a Dani 2:a Carro 3:a Hogge75 4:a Micke Wulff 5:a MikeTime Hur det gick på cg:t för de olika inblandade har jag ingen aning om men har ett svagt minne som involverar 1K-flippar mellan The Admin och Chrille A... Elakt förtal igen. Halv tre gick jag till sängs. LappLeffe kom strax efter. Hofarna är nog vi. Men vi lämnade några kalla till mäster Mike också... Citera
Recommended Posts