crille123 Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Kollade in den fina ordlistan dom har här i nybörjar avdelningen men hittade inte svart på min fråga. Så vad jag inte hittar i böckerna är vad Skotta, Gula och vad Nosebleed bord innebär? Tack på förhand! Citera
MikeTime Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Skotta = spela på högre nivåer än vad du har rulle för Gula = bli pank helt enkelt. Bränna hela rullen m.a.o. Nosebleed = Highstakes. Typ de cg-bord vi oftast ser Isildur på. Citera
crille123 Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Skotta = spela på högre nivåer än vad du har rulle förGula = bli pank helt enkelt. Bränna hela rullen m.a.o. Nosebleed = Highstakes. Typ de cg-bord vi oftast ser Isildur på. Ahapp det förklarar! Tack ska du ha! =) Citera
eurythmech Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Nosebleed syftar alltså på att det är så "högt" att du börjar blöda ur näsan, lågt lufttryck och allt det där. Citera
crille123 Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Nosebleed syftar alltså på att det är så "högt" att du börjar blöda ur näsan, lågt lufttryck och allt det där. Okej, funderat och haft mina egna teorier. Så varför kallas det att skotta? och vad är det engalska ordet? Citera
eurythmech Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Man tar ett "skott", jag vet inte...det är väl en sportterm tror jag. Känns naturlig iaf. Samma ord på engelska. Citera
Recommended Posts