PKEngeln Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 I påsk lirar vi en tvådagars i Linköping. Starstack 30000 Startblinds 25-10 1 timmes perioder Info finns i vår klubbtråd: Officiellt klubbmästerskap PK Engeln Citera
bentus Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Se till att infinna er. Det kommer bli en riktigt bra turnering. Troligen den största någonsin i Linköping. Citera
jm_j Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Finns det någon obevakad hörna kvar där man smygsova under vilodagen? ;-} Citera
TotalFarsa Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Nu är vi ju iofs ett par st som snackar om att spela en liten turre på CC i påsk men det där lockar också såklart. Dock ett stort "problem" för oss utomsocknes, varför en vilodag? Har ni familjer ni vill umgås med på lördan eller? Citera
MikeTime Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Dock ett stort "problem" för oss utomsocknes, varför en vilodag? Har ni familjer ni vill umgås med på lördan eller? +1 Citera
bentus Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Finns det någon obevakad hörna kvar där man smygsova under vilodagen? ;-} Haha du behöver väll inte ens någon som erbjuder dig en hörna du fixar väll en ändå.. Citera
Ängeln17 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Finns det någon obevakad hörna kvar där man smygsova under vilodagen? ;-} Tyvärr inte denna gång. varför en vilodag? Tävlingsledaren är gammal och orkar inte två dagar i rad . Dessutom räknar vi med att en dag går åt att röja efter slaskande pokerspelare innan nästa dags spel kan påbörjas . Citera
bjoelle Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Vi kommer med all sannolikhet en glad hög från Hultsfred i förhoppning om viss upprättelse. Edit: Kan tänka mig att muta tävlingsledaren för att få börja på finnens bord, ser det som en upplevelse att minnas resten av livet. Citera
TotalFarsa Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Tävlingsledaren är gammal och orkar inte två dagar i rad . Dessutom räknar vi med att en dag går åt att röja efter slaskande pokerspelare innan nästa dags spel kan påbörjas . Det tar emot att säga men då får det bli CC till påsk. Obv har ni gjort upplägget för att slippa Motståndet från Väst Citera
Ängeln17 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Vi kommer med all sannolikhet en glad hög från Hultsfred i förhoppning om viss upprättelse. . Allt adderat värde är välkommet Edit: Kan tänka mig att muta tävlingsledaren för att få börja på finnens bord, ser det som en upplevelse att minnas resten av livet. Kan säkert ordnas om så är fallet. Citera
bjoelle Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Allt adderat värde är välkommet Kan säkert ordnas om så är fallet. Hoppas jag har den imagen hos alla som kommer Citera
devalanteriel Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Se till att infinna er. Det kommer bli en riktigt bra turnering. Troligen den största någonsin i Linköping. Om 36 är max blir det definitivt inte den största turneringen i Linköping, jag har själv arrangerat större. Men det blir garanterat kul! Citera
MikeTime Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Nej, det blir garanterat skittrist! Jag ska jobba. Citera
Ängeln17 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Om 36 är max blir det definitivt inte den största turneringen i Linköping, jag har själv arrangerat större. Men det blir garanterat kul! Jo vi hade ju 52 spelare på turneringen i juni förra året så det blir inte den största i antal spelare för oss heller. Däremot blir p-potten den största för oss. Nej, det blir garanterat skittrist! Jag ska jobba. Ja det är rätt åt dig. Ut och skotta snö i Hallsberg. Sen spar du/ni från er klubb bensinpengarna för att åka hit och lägga beslag på 4 av de fem sista platserna som ni brukar Citera
devalanteriel Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 90 000 kr tror jag är största prispotten i Linköping. Hoppas att PK Engeln kan slå det inom ett år eller två! Citera
Ängeln17 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 90 000 kr tror jag är största prispotten i Linköping. Hoppas att PK Engeln kan slå det inom ett år eller två! Det tror jag inte eftersom vi inte har inköp högre än det som är till påsksmällen och vi har ett maxtak på 50 spelare (förutom till denna då). Edit: Till bjoelle. Vänta inte för länge me anmälan. Just nu bara 15 platser kvar. Citera
bentus Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 90 000 kr tror jag är största prispotten i Linköping. Hoppas att PK Engeln kan slå det inom ett år eller två! Nej tror att det har varit minst en ännu högre då jag hört att Sonnert o de arrangera en 10k turre i Linköping för några år sedan. Citera
bjoelle Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Det tror jag inte eftersom vi inte har inköp högre än det som är till påsksmällen och vi har ett maxtak på 50 spelare (förutom till denna då). Edit: Till bjoelle. Vänta inte för länge me anmälan. Just nu bara 15 platser kvar. Såg det, ska snacka med 2man så lär det dimpa in en anmälan idag Citera
devalanteriel Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Nej tror att det har varit minst en ännu högre då jag hört att Sonnert o de arrangera en 10k turre i Linköping för några år sedan. Aha, coolt. Det var nog när jag bodde utomlands. Citera
Hjulapan Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Ursäkta att jag frågar men hur betraktas detta ut ett juridiskt perspektiv? Citera
devalanteriel Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Det är väldigt off-topic. Starta gärna en egen tråd om du vill diskutera det. Citera
Recommended Posts