Anref Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Hej, är detta en fold, eller en solklar syn? Har sprungit jävligt dåligt på senaste tiden och tappat lite självförtroende, så ge mig lite synpunkter! Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) Replayer Hero ($50) BB ($237) UTG ($76.07) CO ($50.33) BTN ($11.75) Dealt to Hero K:spade: A:club: fold, fold, fold, Hero raises to $1.50, BB calls $1 FLOP ($3) 5:heart: K:club: 7:club: Hero bets $2.25, BB calls $2.25 TURN ($7.50) 5:heart: K:club: 7:club: 6:spade: Hero bets $5.62, BB calls $5.62 RIVER ($18.74) 5:heart: K:club: 7:club: 6:spade: 9:spade: Hero bets $14.05, BB raises to $228 (AI), Har 3 händer av FI i min db, vilket inte säger mig någonting om honom! Citera
magico Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Betta inte river om du inte vet vad du ska göra när han degar. Jag spelar inte så mkt sh men jag skulle nog c/c här, låta honom bluffa med sina missade färgdrag å sånt. Tror nog jag foldar här som spelat mot de flesta. Citera
Anref Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Betta inte river om du inte vet vad du ska göra när han degar. Jag spelar inte så mkt sh men jag skulle nog c/c här, låta honom bluffa med sina missade färgdrag å sånt. Tror nog jag foldar här som spelat mot de flesta. Brukar göra det om det är mot någon aggro fi som spelar typ 44/10, men denna visste jag inte riktigt vart jag hade. Citera
Anref Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 c/c river. fold som spelat Tack! Citera
Soni Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Brukar göra det om det är mot någon aggro fi som spelar typ 44/10, men denna visste jag inte riktigt vart jag hade. 44/10 är mer fisk imo. Håller med förstsagda, betta inte river om du inte vet vad du ska göra mot r. Och yes svårt beslut mot okänd fi, hoppas du gjorde rätt iaf:-) Citera
Soni Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Solklar syn för min del iallfall. Men du har bara varit reggad sedan januari:roll: Citera
JohahH Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Håller med föregående. Checka river och syna en eventuell bett och hoppas hitta han med bluff. Här kan han mycket väl också bluffa ett missat färgdrag, då han tror du lägger alla händer som inte innehåller 8an, men samtidigt kan han synat in sig med väldigt många händer som inehåller 8or. Som spelat skulle jag nog ändå folda... Citera
wahlen1 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Men du har bara varit reggad sedan januari:roll: vad gör det? har spelat mestadel live innan och nyss börjat på nätet igen. Hade ändå synat Citera
Anref Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Här kommer fortsättningen Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) Replayer Hero ($50) BB ($237) UTG ($76.07) CO ($50.33) BTN ($11.75) Dealt to Hero K:spade: A:club: fold, fold, fold, Hero raises to $1.50, BB calls $1 FLOP ($3) 5:heart: K:club: 7:club: Hero bets $2.25, BB calls $2.25 TURN ($7.50) 5:heart: K:club: 7:club: 6:spade: Hero bets $5.62, BB calls $5.62 RIVER ($18.74) 5:heart: K:club: 7:club: 6:spade: 9:spade: Hero bets $14.05, BB raises to $228 (AI), Hero folds CherryFairy shows A BB wins $44.50 Btw hur gör man så man bara kan visa ett kort på en iPoker klient? Som han gör? Citera
Soni Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 vad gör det? har spelat mestadel live innan och nyss börjat på nätet igen. Hade ändå synat I kidd I kidd. Citera
Akim Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 +1 Är det inte bättre att B/F för att få värde av sämre kungar? Det är inte så många på denna nivån som hittar bluffen på river och ställer Fi kan man väl anta att man är slagen. Speciellt med en 4-stege på bordet. Inser ju att det är en ganska tun värdebet men i alla fall. B/F halvpott. Om vi Checkar med planen att syna så lär ju Fi checka bakom med alla händer vi slår imo. Citera
Mahirov Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Beror nog på vad man sätter Fi på. Är det steg eller färgdrag kanske det är bäst o check syna river men om man sätter han på en kung är nog bet fold att föredra??? Citera
Slasktratt Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Beror nog på vad man sätter Fi på. Är det steg eller färgdrag kanske det är bäst o check syna river men om man sätter han på en kung är nog bet fold att föredra??? Briljant! Citera
Anref Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Nu börjar vi komma nånvart! Citera
bananuz Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Är det inte bättre att B/F för att få värde av sämre kungar? Det är inte så många på denna nivån som hittar bluffen på river och ställer Fi kan man väl anta att man är slagen. Speciellt med en 4-stege på bordet. Inser ju att det är en ganska tun värdebet men i alla fall. B/F halvpott. Om vi Checkar med planen att syna så lär ju Fi checka bakom med alla händer vi slår imo. vi checkar ju för att vi har en väldigt bra bluffcatcher Citera
JohahH Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 vi checkar ju för att vi har en väldigt bra bluffcatcher +1 Citera
Recommended Posts