heli Postad 21 Juli , 2004 Rapport Postad 21 Juli , 2004 någon som har köpt något därifrån e lite osäker när man inte kan betala med postförskott. http://www.scandinavianpoker.com * Gör om till Butik-tråd och lägger till länk - QoS * Citera
QoS Postad 21 Juli , 2004 Rapport Postad 21 Juli , 2004 heli, välkommen till POKERFORUM.nu! Tänk på att försöka rubricera era funderingar eller frågor så bra som möjligt i ämnesrubrikerna. Läs mer i vår guide Välkommen till POKERFORUM.nu! Enjoy! - QoS Citera
raw Postad 22 Juli , 2004 Rapport Postad 22 Juli , 2004 Håller verkligen med, riktigt höga priser... Får en känsla av att det är kass kvalité på grejerna också, men det är bara en känsla, jag kan inte bevisa det Citera
heli Postad 22 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2004 Jag har letat runt och det här var den billigaste siten i sverige. Skulle gärna vilja ha länk till sidor som kanske är bättre. Citera
Hickmott Postad 22 Juli , 2004 Rapport Postad 22 Juli , 2004 Jag har letat runt och det här var den billigaste siten i sverige.Skulle gärna vilja ha länk till sidor som kanske är bättre. Hänvisar till den här tråden där Magnus Andersson AB diskuteras. Den butiken har större sortiment, är billigare och har dessutom fått goda beyg för både service och leveranssnabbhet av flera användare. //Hickmott Citera
heli Postad 22 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2004 Hoss "scandinavianpoker" så kan jag få 200st marker (kanske inte dom bästa men dom duger) för 575kr inklusive frakt och hoss Magnus Andersson AB så ligger dom billigaste på ca 600kr och då blir det väl säkert mer med postförskotts avgift...? Citera
Hickmott Postad 22 Juli , 2004 Rapport Postad 22 Juli , 2004 Hoss "scandinavianpoker" så kan jag få 200st marker (kanske inte dom bästa men dom duger) för 575kr inklusive frakt och hoss Magnus Andersson AB så ligger dom billigaste på ca 600kr och då blir det väl säkert mer med postförskotts avgift...? Jag matchade bara Suited-Chipsen Det är dock de marker jag spelar med, och många andra också. Har inte prövat de där andra men tror att de inte alls är av samma kvalitet som Suited-chipsen. Jag har upplyst om länken i alla fall, valet är ditt //Hickmott Citera
gnux_ Postad 29 December , 2010 Rapport Postad 29 December , 2010 Normalt så är det jättelätt att plussa på SnG. Men med Ongames doom switch så är det helt omöjligt. okej, när och vart är det enkelt då? Citera
Jeg123 Postad 29 December , 2010 Rapport Postad 29 December , 2010 okej, när och vart är det enkelt då? Har säkert förändrats på 6år Citera
Bubblan Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 okej, när och vart är det enkelt då? Haha, hur fan hamnade det inlägget här?!?! Det var ju från en dagbok vi skrev i! Citera
gnux_ Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Haha, hur fan hamnade det inlägget här?!?! Det var ju från en dagbok vi skrev i! Jo tack de undrar jag med haha! Satt på en lite konstig lina men märkte inget av det då haha! Citera
Recommended Posts