Hejjzan Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 tjena, hur många inköp (100BB) är det normal att förlora ? på några timars spelande ? Citera
hajen112 Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 tjena, hur många inköp (100BB) är det normal att förlora ? på några timars spelande ? 13 brukar jag förlora. Citera
SasaOmerbasic Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 tjena, hur många inköp (100BB) är det normal att förlora ? på några timars spelande ? Det beror givetvis på spelformat, nivå osv. Spelar du tight abc-poker på micronivåer ska du väl inte ha alltför stora svängingar på en session, men 5-6 inköp flyger nog iväg på låga nivåer titt som tätt. Omöjlig fråga att ge ett konkret, korrekt svar på som du kanske förstår? Citera
Hejjzan Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 Det beror givetvis på spelformat, nivå osv. Spelar du tight abc-poker på micronivåer ska du väl inte ha alltför stora svängingar på en session, men 5-6 inköp flyger nog iväg på låga nivåer titt som tätt. Omöjlig fråga att ge ett konkret, korrekt svar på som du kanske förstår? aa förstår, ville bara veta ungenfär hur mycket är normal, 5-6 låter rimligt, precis det som kan hända mig ibland Citera
Hejjzan Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 hehe vilken skön tråd tycker du det är något fel på min fråga ? Citera
Antisk Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 tycker du det är något fel på min fråga ? lite roligt formulerad brukar ju vara tvärtom typ hur mkt man borde vinna Citera
Hejjzan Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 lite roligt formulerad brukar ju vara tvärtom typ hur mkt man borde vinna jo sant, men i det här läget så förlorade jag, och ville veta vad som är normalt ungenfär. Citera
diazo Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 15 back på en timme är nog mitt rekord Citera
Klyka Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 lite roligt formulerad brukar ju vara tvärtom typ hur mkt man borde vinna Det är väl en annan fråga, bara? Lite som att säga "Frågan borde inte vara 'vilken färg har ditt hus', du borde fråga 'vilken stad bor du i'"... Citera
Memory Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 tycker du det är något fel på min fråga ? Nej inte alls, det var inget hån eller så. Snarare tvärtom då du verkar ta din förlust på ett bra sätt. Citera
Hejjzan Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 Nej inte alls, det var inget hån eller så. Snarare tvärtom då du verkar ta din förlust på ett bra sätt. ahha okay, vad bra, nej ja är faktist inte alls bra på att ta förluster, men jag har hade lugnat ner mig vid det här läget Citera
Hejjzan Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2010 15 back på en timme är nog mitt rekord fyfan, men du måste väll ha tiltat efter några inköp eller ? Citera
diazo Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 fyfan, men du måste väll ha tiltat efter några inköp eller ? njäe va några flipps som gick kass och nån 800bb pott med set vs set går ju rätt fort på svs med 200bb djupt om man ska trycka på varje hand man anser sig ha edge. Citera
el_kryddo Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Har väl förlorat ca 20 inköp nån gång för länge sen, men då har det varit en skön tilt som tagit mig upp i stakes och där man till slut sitter med sajtrullen på ett bord och checkraisar allin med naket flushdrag på floppen. Härlig puls när man väntar på turn och river iaf, mindre härlig fosterställning i soffan efter när flushen givetvis inte kom dock. Tacka vet jag SvS stoploss. Citera
swahnroger Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Det mest lustiga är ju att när man är 100% tiltad så träffar man knappt en flopp. Jävligt mysko faktiskt. Citera
Klyka Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Har känt den känslan modell light, och det var inte roligt. Jag bävar för modell XL... Citera
groggy Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 15 inköp alltså, nu känns det lite bättre, backa 3 inköp rätt ut, på cc ikväll, och kände mig rätt värdelös, men detta var ju uppmuntrande, jag är helt normal alltså Citera
Hejjzan Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 njäe va några flipps som gick kass och nån 800bb pott med set vs set går ju rätt fort på svs med 200bb djupt om man ska trycka på varje hand man anser sig ha edge. aa men då förstår jag, går snabbare ochså när man är 200bb djup Citera
Hejjzan Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Det mest lustiga är ju att när man är 100% tiltad så träffar man knappt en flopp. Jävligt mysko faktiskt. det är fan sant Citera
Klyka Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Vet inte hur många inköp jag backade, sen plussade och sen backade hälften så mycket igen igår. Men runt 10 inköp back var jag nog ett tag iaf. Inga konstigheter. Totalt 2k händer igår. Citera
Soni Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Det är väl en annan fråga, bara? Lite som att säga "Frågan borde inte vara 'vilken färg har ditt hus', du borde fråga "vilken färg har inte ditt hus"... fyp Citera
Recommended Posts