Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
tjena, hur många inköp (100BB) är det normal att förlora ? på några timars spelande ?

Det beror givetvis på spelformat, nivå osv. Spelar du tight abc-poker på micronivåer ska du väl inte ha alltför stora svängingar på en session, men 5-6 inköp flyger nog iväg på låga nivåer titt som tätt.

Omöjlig fråga att ge ett konkret, korrekt svar på som du kanske förstår?

Postad
Det beror givetvis på spelformat, nivå osv. Spelar du tight abc-poker på micronivåer ska du väl inte ha alltför stora svängingar på en session, men 5-6 inköp flyger nog iväg på låga nivåer titt som tätt.

Omöjlig fråga att ge ett konkret, korrekt svar på som du kanske förstår?

aa förstår, ville bara veta ungenfär hur mycket är normal,

5-6 låter rimligt, precis det som kan hända mig ibland

Postad
lite roligt formulerad brukar ju vara tvärtom typ hur mkt man borde vinna

Det är väl en annan fråga, bara?

Lite som att säga "Frågan borde inte vara 'vilken färg har ditt hus', du borde fråga 'vilken stad bor du i'"...

Postad
Nej inte alls, det var inget hån eller så. Snarare tvärtom då du verkar ta din förlust på ett bra sätt.

ahha okay, vad bra, nej ja är faktist inte alls bra på att ta förluster, men jag har hade lugnat ner mig vid det här läget :D

Postad
fyfan, men du måste väll ha tiltat efter några inköp eller ?

njäe va några flipps som gick kass och nån 800bb pott med set vs set går ju rätt fort på svs med 200bb djupt om man ska trycka på varje hand man anser sig ha edge.

Postad

Har väl förlorat ca 20 inköp nån gång för länge sen, men då har det varit en skön tilt som tagit mig upp i stakes och där man till slut sitter med sajtrullen på ett bord och checkraisar allin med naket flushdrag på floppen. Härlig puls när man väntar på turn och river iaf, mindre härlig fosterställning i soffan efter när flushen givetvis inte kom dock. Tacka vet jag SvS stoploss.

Postad

15 inköp alltså, nu känns det lite bättre, backa 3 inköp rätt ut, på cc ikväll, och kände mig rätt värdelös, men detta var ju uppmuntrande, jag är helt normal alltså :)

Postad
njäe va några flipps som gick kass och nån 800bb pott med set vs set går ju rätt fort på svs med 200bb djupt om man ska trycka på varje hand man anser sig ha edge.

aa men då förstår jag, går snabbare ochså när man är 200bb djup

Postad

Vet inte hur många inköp jag backade, sen plussade och sen backade hälften så mycket igen igår. Men runt 10 inköp back var jag nog ett tag iaf. Inga konstigheter.

Totalt 2k händer igår.

Postad
Det är väl en annan fråga, bara?

Lite som att säga "Frågan borde inte vara 'vilken färg har ditt hus', du borde fråga "vilken färg har inte ditt hus"...

fyp