Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ni som lirar 1/2, hur många händer har ni på tittistrom och vad har ni för resultat? Jag springer som en handikappad bäver just nu så är på 1/2 och nöter, har bara ett sample på 1k händer på honom(utgår såklart från att det är en man) men hur jävla sjuk medrigg har människan? Jag menar, han spelar så sinnessjukt dåligt men klonkar ändå sjukare än nåt annat jag sett. Upp över 3 lax också och det tiltar mig nåt så överjävligt. Ännu sjukare att han faktiskt verkar vara reg och gillar dessutom att läxa upp andra fiskar.

 

Lite av ett tiltinlägg visserligen men vore kul å veta vad ni har på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som lirar 1/2, hur många händer har ni på tittistrom och vad har ni för resultat? Jag springer som en handikappad bäver just nu så är på 1/2 och nöter, har bara ett sample på 1k händer på honom(utgår såklart från att det är en man) men hur jävla sjuk medrigg har människan? Jag menar, han spelar så sinnessjukt dåligt men klonkar ändå sjukare än nåt annat jag sett. Upp över 3 lax också och det tiltar mig nåt så överjävligt. Ännu sjukare att han faktiskt verkar vara reg och gillar dessutom att läxa upp andra fiskar.

 

Lite av ett tiltinlägg visserligen men vore kul å veta vad ni har på honom.

 

Det är någon form av övermänniska, senaste 200k händerna på 1/2 är jag mest back mot honom/henne. TILT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som lirar 1/2, hur många händer har ni på tittistrom och vad har ni för resultat? Jag springer som en handikappad bäver just nu så är på 1/2 och nöter, har bara ett sample på 1k händer på honom(utgår såklart från att det är en man) men hur jävla sjuk medrigg har människan? Jag menar, han spelar så sinnessjukt dåligt men klonkar ändå sjukare än nåt annat jag sett. Upp över 3 lax också och det tiltar mig nåt så överjävligt. Ännu sjukare att han faktiskt verkar vara reg och gillar dessutom att läxa upp andra fiskar.

 

Lite av ett tiltinlägg visserligen men vore kul å veta vad ni har på honom.

 

asså tittiström är bättre än folk tror, han spelar som en jävla mupp men han har iaf någolunda koll på vad han sysslar med, han skeppar t. ex inte pre med sämre än AA/KK, när han väl träffar hyffsat så BOMBAR han som en galning och drag bombar han också, han spelar så cp att folk tiltar p¨å honom och betalar av tunnare än de borde, vänta bara ut han tills ni får en set up er väg och låt han bomba sig själv till himlen och få sina 72 oskulder....har stackat han ett par ggr för när han väl får 2 par eller bättre kan han inte folda....inte heller överpar tror jag han foldar när han ska

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja nu ger du honom nog lite för mycket respekt, visst får man betala av honom light men så är det ju med alla fiskar. I övrigt bombar han inte särskilt bra när han suger ut. Jag menar han limpsynar i princip any 2 pre oavsett summa och gillar att checksyna ned små par om han inte donkbetar pott direkt.

 

Standardlinjen är typ limpsyna 10 utg med 96off, floppa bottenpar och syna av flop och turn, träffa trissen på river.

 

Fattar inte hur han går vinnande ändå, när jag spelar med honom klonkar han ju men vad jag vet har han ju lirat ett tag... han spel ser bara inte hållbart ut i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja nu ger du honom nog lite för mycket respekt, visst får man betala av honom light men så är det ju med alla fiskar. I övrigt bombar han inte särskilt bra när han suger ut. Jag menar han limpsynar i princip any 2 pre oavsett summa och gillar att checksyna ned små par om han inte donkbetar pott direkt.

 

Standardlinjen är typ limpsyna 10 utg med 96off, floppa bottenpar och syna av flop och turn, träffa trissen på river.

 

Fattar inte hur han går vinnande ändå, när jag spelar med honom klonkar han ju men vad jag vet har han ju lirat ett tag... han spel ser bara inte hållbart ut i längden.

 

 

hellre för mkt än för lite.....blir inte lika dyrt i längden :S

 

var nog mitt största misstag när jag rekord backa på 2/4 och 2.5/5 gav FÖR lite creds till folk, levla mig själv till idiot syner bara för jag tänkte "vadå dom kan ju inte alltid ha nått dom" + "folk slåss ju mer om potter på högre nivåer och spelar lösare"

 

hehehe fml :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hellre för mkt än för lite.....blir inte lika dyrt i längden :S

 

var nog mitt största misstag när jag rekord backa på 2/4 och 2.5/5 gav FÖR lite creds till folk, levla mig själv till idiot syner bara för jag tänkte "vadå dom kan ju inte alltid ha nått dom" + "folk slåss ju mer om potter på högre nivåer och spelar lösare"

 

hehehe fml :(

 

tror de är en myt på ringgames, HU antar jag de. Ev att det varit så, ok att games på highstackes kan vara sick men fortfarande många som är tighta. Bara att dom som är lösa klarar hantera det, vilket typ ingen på low egentligen klarar mot bra motstånd.

 

att folk skulle vara något åt de bra lösa hållet 200bb deep på svs low kan jag lova dig att dom inte är :)

 

fokusera inte på nivå-reads så kmr allt gå finare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror de är en myt på ringgames, HU antar jag de. Ev att det varit så, ok att games på highstackes kan vara sick men fortfarande många som är tighta. Bara att dom som är lösa klarar hantera det, vilket typ ingen på low egentligen klarar mot bra motstånd.

 

att folk skulle vara något åt de bra lösa hållet 200bb deep på svs low kan jag lova dig att dom inte är :)

 

fokusera inte på nivå-reads så kmr allt gå finare

 

hehe ty stämmer bra det du säger, men jag gjorde samma misstag när jag gick upp till 1/2 första gången...man lär sig aldrig :roll:

 

 

Hur stor blev rekordbackdagen Kimzors? :-(

 

7k :mrgreen: dags att börja kämpa nu igen.......

 

 

ville inte logga in på hela dagen idag på facebook för jag fyller år så jag ville se hur många notifications jag skulle få...man vill ju känna sig populär iaf en dag om året :S aja så loggade jag in då precis innan champions league börja så ser jag "12 notifications".......sååå besviken jag blev :cry: sen insåg jag att jag hade blivit rätt hårt spammad så facebook bugga typ nu står det iaf

 

"Alexander **, Marko *****and 51 other friends posted on your wall" (sist nämnda gjorde f.ö en brud gravid när han förlora oskulden....han är lite fet så han blir inte glad när man kallar honom för big daddy då bruden behöll ungen)

 

Så nu blev jag lite glad igen =) bara United kan hålla detta så blir det en riktigt fin födelsedag då födelsedagsriggen funkar obv då jag är upp 600....det är nu vi vänder detta! gogo 7.5k kvar nu bara det tar vi igen på 1/2 snarast!

 

 

 

edit: Skönt att United vann, flyt dock att ramires inte fick straff....go födelsedag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite semispew. är upp 5,3k på 5k händer denna månaden

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($763)

BB ($429)

Hero ($400)

CO ($272)

BTN ($388)

 

Dealt to Hero A:heart: 3:heart:

 

Hero raises to $8, fold, BTN raises to $30, fold, fold, Hero raises to $77.25, BTN calls $47.25

 

FLOP ($157) 4:diamond: T:heart: 8:club:

 

Hero bets $79, BTN calls $79

 

TURN ($315) 4:diamond: T:heart: 8:club: 2:heart:

 

Hero bets $243 (AI), BTN calls $232 (AI)

 

RIVER ($780) 4:diamond: T:heart: 8:club: 2:heart: 8:spade:

 

Hero shows A:heart: 3:heart:

(Pre 33%, Flop 18.6%, Turn 34.1%)

 

BTN shows K:diamond: K:spade:

(Pre 67%, Flop 81.4%, Turn 65.9%)

 

BTN wins $765

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($70)

BB ($220)

UTG ($339)

Hero ($510)

BTN ($162)

 

SB posts $2

 

Dealt to Hero Q:club: Q:spade:

 

Hero raises to $10, fold, SB calls $8, fold, UTG calls $8

 

FLOP ($31) Q:diamond: 3:spade: T:club:

 

SB checks, UTG bets $15.50, Hero calls $15.50, SB folds

 

TURN ($62) Q:diamond: 3:spade: T:club: T:spade:

 

UTG bets $15, Hero calls $15

 

RIVER ($92) Q:diamond: 3:spade: T:club: T:spade: 6:diamond:

 

UTG bets $92, Hero raises to $230, UTG raises to $299 (AI), Hero calls $69.34

 

UTG shows T:diamond: T:heart:

(Pre 19%, Flop 4.3%, Turn 97.7%)

 

Hero shows Q:club: Q:spade:

(Pre 81%, Flop 95.7%, Turn 2.3%)

 

UTG wins $675

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($70)

BB ($220)

UTG ($339)

Hero ($510)

BTN ($162)

 

SB posts $2

 

Dealt to Hero Q:club: Q:spade:

 

Hero raises to $10, fold, SB calls $8, fold, UTG calls $8

 

FLOP ($31) Q:diamond: 3:spade: T:club:

 

SB checks, UTG bets $15.50, Hero calls $15.50, SB folds

 

TURN ($62) Q:diamond: 3:spade: T:club: T:spade:

 

UTG bets $15, Hero calls $15

 

RIVER ($92) Q:diamond: 3:spade: T:club: T:spade: 6:diamond:

 

UTG bets $92, Hero raises to $230, UTG raises to $299 (AI), Hero calls $69.34

 

UTG shows T:diamond: T:heart:

(Pre 19%, Flop 4.3%, Turn 97.7%)

 

Hero shows Q:club: Q:spade:

(Pre 81%, Flop 95.7%, Turn 2.3%)

 

UTG wins $675

 

 

Hehe innan jag ens han scrolla ner så att jag kunde se vad fi hade kunde man fatta att han skulle ha 4tal

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Boss

BB ($201)

Hero ($470)

UTG ($57.02)

UTG+1 ($580)

CO ($191)

 

BB posts (SB) $1

 

Dealt to Hero 3:spade: 5:spade:

 

fold, UTG+1 raises to $7, fold, fold, Hero calls $5

 

FLOP ($15) Q:club: 4:diamond: 9:spade:

 

Hero checks, UTG+1 bets $11.25, Hero raises to $39.37, UTG+1 calls $28.12

 

TURN ($93.74) Q:club: 4:diamond: 9:spade: 2:spade:

 

Hero bets $58, UTG+1 calls $58

 

RIVER ($209) Q:club: 4:diamond: 9:spade: 2:spade: A:spade:

 

Hero bets $136, UTG+1 raises to $476 (AI), Hero calls $230 (AI)

 

Hero shows 3:spade: 5:spade:

(Pre 34%, Flop 6.1%, Turn 13.6%)

 

UTG+1 shows Q:spade: J:spade:

(Pre 66%, Flop 93.9%, Turn 86.4%)

 

UTG+1 wins $927

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hög standard på kryssningen.....

 

polaren som köpte denna som skoj present, vi kom på sjuka idéer för att "missbruka en barbara på en kryssning", den mest GTO var att ta ut dockan på däck sen kasta den över räcket och skrika "MAN ÖVERBORD"....satan vad skit man lär få

 

 

217090_10150538301730444_721430443_18117389_2918370_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså tittiström är bättre än folk tror, han spelar som en jävla mupp men han har iaf någolunda koll på vad han sysslar med, han skeppar t. ex inte pre med sämre än AA/KK, när han väl träffar hyffsat så BOMBAR han som en galning och drag bombar han också, han spelar så cp att folk tiltar p¨å honom och betalar av tunnare än de borde, vänta bara ut han tills ni får en set up er väg och låt han bomba sig själv till himlen och få sina 72 oskulder....har stackat han ett par ggr för när han väl får 2 par eller bättre kan han inte folda....inte heller överpar tror jag han foldar när han ska

 

Sluta levla. Tittistrom är en cpfirre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aukustisk måste swinga rätt mkt

 

 

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

mmvisst (SB) ($381)

Hero (BB) ($567.63)

UTG ($384.37)

Aukustisk (MP) ($406.39)

Button ($146.05)

 

Preflop: Hero is BB with Jspade.gif, 10spade.gif

1 fold, Aukustisk bets $8, 1 fold, mmvisst calls $7, Hero calls $6

 

Flop: ($24) Qspade.gif, 9heart.gif, Jclub.gif(3 players)

mmvisst checks, Hero checks, Aukustisk bets $16, mmvisst raises $44, Hero folds, Aukustisk calls $28

 

Turn: ($112) 7diamond.gif(2 players)

mmvisst bets $86, Aukustisk raises $354.39 (All-In), mmvisst calls $243 (All-In)

 

River: ($770) 3club.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $770

 

Results:

mmvisst had 9spade.gif, 9club.gif (three of a kind, nines).

Aukustisk had Qclub.gif, 10heart.gif (one pair, Queens).

Outcome: mmvisst won $755

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...