NoPair Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Måste säga att den skönaste pokerklubben just nu är Family pot på Hornsgatan. Skön avslappnad stämning och inget strul som det kan vara annars. Tycker att det vore kul om fler hittade dit. Det brukar vara två cashgame bord (5-5 eller 10-10) igång från 21.00 på fredagar och lördagar. /m Citera
MikeTime Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Hur mycket betalar du i hyra på Hornsgatan? Citera
Lisa87 Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 not so hidden reklam. Själv tycker jag det är rätt okej på krukan Citera
eurythmech Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Wtf, spelas det ännu på Surbrunnsgatan? Jag har så sjukt dålig koll! Citera
Masterchen Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Surbrunnsgatan är inte det en ganska nystartad klubb som Juggen T**as C****eh har öppnat efter att han lade ner ute i förorten/Rissne? Btw Nopair hur kan du tycka att säkerheten är bättre på Familypot än Krukan? Själv har jag fått intrycket att på Familypot kan vilken random tomte som helst trilla in på,, medans på Krukan har dom järnkoll samt grym säkerhet med slussdörrar och dyl. Edit-> tillägg i text-> Skön edit du gör nopair utan att svara på frågan går du in och tar bort i ditt egna inlägg om F P säkerhet. Bra jobbat! Citera
swahnroger Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Känner å andra sidan troligen hälften av stockholms pokerspelare (om de spelat över tre år) så.... Finns rätt många pokerspelare i Stockholm... Citera
Recommended Posts