RoleModel Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 Jag vet inte om det funnits något liknande innan, om det gör det får ni gärna hänvisa till detta. Förutsättningarna är följande: Du spelar i ett privat cashgame i en svit på Bellagio. Stakesen är 50-100$ med buy-in tak på 100 000$. Du har en bankrulle på 1 miljon dollar inlåst i ett kassaskåp, öronmärkta för poker och gambling. Spelformen är Texas Hold Em No limit men kan bytas mot Pot Limit Omaha om alla spelare vid bordet önskar detta. Vid bordet finns en plats till dig och ytterliggare åtta lediga platser, du får bjuda in vilka spelare du vill. Vilka spelare väljer du och varför? Jag har slängt ihop ett exempel: Phil Hellmuth - I ett cashgame finns det STOR chans att få se honom explodera, vilket vore sjukt kul. Daniel Negreanu - Verkar vara en skön kille att ha vid bordet, ganska lös också pre-flop så det kan få igång lite spel. Jessica Alba - Något att titta på, kanske kan överraska spelmässigt? Jason Alexander - Sjukt rolig kille, verkar kunna lira Poker också... Phil Ivey - Man måste ha med den bästa. Isildur1 - Vore kul att veta vem han/hon är (Viktor Blom?) samtidigt vore det kul att se hur rastlöst det blir med ett bord med 9! spelare. Barrack Obama - En president vid pokerbordet, varför inte? Magnus Betnér - Vore kul att ha en svensk till vid bordet, han verkar skönt dryg och kan säkert droppa en och annan kommentar, dessutom spelar han poker. Citera
HSvensson Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 Betnér känns ju verkligen som nöten att ha med, han lär ju kunna psyka Hellmuth nåt så sjukligt mycket Citera
Gaston116 Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 Bara jag som skulle ta massa brudar som alldrig har lirat poker förut? Citera
JohanLj Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 Mats Sundin...och...Riggdevil, Softish, Ray-Ban...och... noataima, patatino, elmariachimacho, lady marmelade...och... Först på väntelistan: Citera
Joeduck Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 HU Phil Ivey - Me Stopploss på 5 inköp. Citera
rilleg Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 kan komponera ihop många roliga bord men här kommer ett roligt exempel på ett helsvenskt bord ( finns många andra spelare som jag utelämnar som jag tycker är roliga att spela med och nämner detta så att ingen känner sig utelämnad utan turordning Patrik "Packi" Tång Dawoud Ghena Johan Dunder ( Full och vinnande) Tomas Alenius ( Full) Rilleg Gustav "Gurra" Tägtström Marcus "Gurkan" Sjöberg Per Sjögren Erik "Fridhem" Karlsson game of choice; Pot Limit Omaha Citera
swahnroger Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 Bara jag som skulle ta massa brudar som alldrig har lirat poker förut? Bättre att ta killar som aldrig spelat. Enklare att koncentrera sig Citera
eurythmech Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 Jimmy Carter (inte "the" Jimmy Carter) Bishop Billy Bowers Ben Moore Eric "Ricky" McKinnie Joey Williams Tracy Pierce Peter Levin Clarence Fountain Citera
RoleModel Postad 3 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2010 Jimmy Carter (inte "the" Jimmy Carter)Bishop Billy Bowers Ben Moore Eric "Ricky" McKinnie Joey Williams Tracy Pierce Peter Levin Clarence Fountain För att det är nice att spela mot blinda musiker? Citera
eurythmech Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 Nice catch! Ja, det vore nog lönsamt. Citera
Opteron Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 Mats Sundin...och...Riggdevil, Softish, Ray-Ban...och... noataima, patatino, elmariachimacho, lady marmelade...och... Först på väntelistan: +1 Citera
Gaston116 Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 kan komponera ihop många roliga bord men här kommer ett roligt exempel på ett helsvenskt bord ( finns många andra spelare som jag utelämnar som jag tycker är roliga att spela med och nämner detta så att ingen känner sig utelämnad utan turordning Patrik "Packi" Tång Dawoud Ghena Johan Dunder ( Full och vinnande) Tomas Alenius ( Full) Rilleg Gustav "Gurra" Tägtström Marcus "Gurkan" Sjöberg Per Sjögren Erik "Fridhem" Karlsson game of choice; Pot Limit Omaha Du glömde "in med degen" Citera
Juniior Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 kan komponera ihop många roliga bord men här kommer ett roligt exempel på ett helsvenskt bord ( finns många andra spelare som jag utelämnar som jag tycker är roliga att spela med och nämner detta så att ingen känner sig utelämnad utan turordning Patrik "Packi" Tång Dawoud Ghena Johan Dunder ( Full och vinnande) Tomas Alenius ( Full) Rilleg Gustav "Gurra" Tägtström Marcus "Gurkan" Sjöberg Per Sjögren Erik "Fridhem" Karlsson game of choice; Pot Limit Omaha Jag vill vara med vid de bordet! Citera
Anref Postad 3 Mars , 2010 Rapport Postad 3 Mars , 2010 Stewie Griffin, Brooke Bollea Hogan, Miley Cyrus, Olivia Wilde, Malin Åkerman, Leonardo Di Caprio och Filip och Fredrik! Citera
rilleg Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 Du glömde "in med degen" förlåt för min långsamhet men vem menar du? Citera
Staahla Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 Ultimate Warrior, Hulk Hogan, Gary Busey, xlars, Big Boss Man och jag hade varit roligt. Citera
DrClemetnz Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 Jag och Puni Man mot man +1 Undra vem som vinner... Citera
el_kryddo Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 förlåt för min långsamhet men vem menar du? Mackan menar han nog, vet ej hela namnet. Citera
rilleg Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Mackan menar han nog, vet ej hela namnet. hjälpte inte Citera
Gaston116 Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Markus E menar jag, spelade mycket på sviten och har spelat mycket på andra klubbar efter det. Med honom på bordet blir det alltid liv:) Citera
spelberoende Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Phil Ivey - En av dom bästa Durrrr - Underhållande spel Sam farha - Gambler Mike Matusow - Underhållande Isildur1 - Big balls Patric Antonius - Grym Ziigmund - Inte helt kass Tony G - Liv i luckan Citera
Recommended Posts