Gå till innehåll

Local Bank transfer


Jackiosa

Recommended Posts

Är det möjligt att sätta in pengar på ett pokerkonto i en föräldrers namn från mitt bankkonto (swedbank) genom local bank tranfer om jag är minderårig?

 

Det är omöjligt att göra det genom VISA direkt men är det möjligt att göra det genom local bank tranfer om jag gör det via banken?

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade förut att överföra från ett acc i min mors namn, till mitt bankkonto och det fungerade inte. Det var på FTP, sen vet jag ju inte heller om det var därför det inte funkade.

 

Skulle du ta ut pengar? Det går ju inte att ta ut pengar till ett konto som du inte satt in pengar ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Illegalt?

 

Illegalt, är själv osäker om det är så. Det är väl itne olagligt att sätta in pengar som minderårig, endast att spela? På pappret stejkar jag eller betalar en skuld till kontoinnehavaren som vi smidigt löste på detta sätt.

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det möjligt att sätta in pengar på ett pokerkonto i en föräldrers namn från mitt bankkonto (swedbank) genom local bank tranfer om jag är minderårig?

 

Det är omöjligt att göra det genom VISA direkt men är det möjligt att göra det genom local bank tranfer om jag gör det via banken?

:-)

 

Det är klart det är möjligt, förvänta dig dock inte att det kommer gå utan problem. Visst du kanske kommer få in pengarna och få spela för dom en stund.

 

Men värt och tänka på är att sidan trots allt ser vem som är avsändaren och det kommer automatiskt att väcka en del frågor när dom ser att kontoinnehavarens namn ej stämmer med namnet på pokerkontot.

 

Det finns smartare sätt att lösa det hela på, men eftersom det finns en anledning till att man som mindreårig ej ska spela, så tänker jag inte heller uppmuntra dig till något. Men klura en stund så kommer du säkert lösa det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...