Mahirov Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Ni läste rätt. Gör en insättning på 1k sedan kör vi. Men nu får det fan vara fucking nog. Ska klonkas hårt nu. Kommer spela CG och MTT's. Börjar smått för att sedan avancera oppåt. Lite om mig. Har spelat poker från och till ändå sen pokerboomen i Swe. Med blandade resultat. Spelar CS på SvS på 1/2 och varit oppe o spelat på 2.5/5 med men känner att det krävs en bra bankrulle för det. Tycker jag slåt 1/2 nivån med bravur och har mycket bra koll på 2.5/5 men rulle saknas. Och det ska det nu bli. Kommer spela turneringar på stars med och hoppas klonka nått stort. Mitt största problem är att hålla känslorna i styr vid bordet sen brukar jag spela en massa timmar i stäck också. För mycket ibland. Kan köra typ 10 timmar i sträck. Och det blir ju inte bra. Har svårt att följa reglerna jag sätter opp också. Diciplinen suger helt enkelt. Men nu ska det bli ändring. Hoppas denna dagbok kommer underlätta gällande den delen. Max fucking 6 timmar per dag gällande cashgames. Förlorar jag 3 buy ins är det slut för dagen. (kör med 150 vid borden) Mål: Mars: Spela in minst 10k till rullen. Även försöka klonka nån MTT på stars. April: Spela in minst 25k till rullen: Även försöka klonka nån MTT på stars. Slutmål: Krossa motståndet ändå opp till 25/50 på Svenska Spel. NU ELLER FUCKING ALDRIG! Citera
Recommended Posts