Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Fimpa kukmätartävlingen och spela ordentligt...

Haha, jaja :D Du borde ju vara glad att jag skänkte 2 inköp ;) hade precis dragit upp borden och visste inte riktigt vad jag gjorde :D QK står typ bra där 5/100 gånger :D det vet jag, trodde du var tom så ville bluffa dig men gick ju inte direkt :D

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Haha, jaja :D Du borde ju vara glad att jag skänkte 2 inköp ;) hade precis dragit upp borden och visste inte riktigt vad jag gjorde :D QK står typ bra där 5/100 gånger :D det vet jag, trodde du var tom så ville bluffa dig men gick ju inte direkt :D

Om jag är tom behöver du ju inte direkt bluffa mig :)

Postad
varför:-) använder:lol: du 8-) 1 miljon:-P smileys;-) i varje inlägg? :-P

Mer smileys åt folket :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(och ja, jag fattade att du inte menade mig)

Postad
0-0 borta mot Marseille..jag är nöjd. Om du menar kvaliteten på matchen bryr jag mig inte. Handlar om att gå vidare.

hela världen vet ju att devils plockar marseille hemma, dom hade typ, 8 spelare skadade inför matchen igår? och lyckas knipa en poäng på borta plan, lovely säger jag :mrgreen:

obv var ju deras taktik att få minst X borta och för att sedan plocka dem på hemma plan

Go united!

Postad
0-0 borta mot Marseille..jag är nöjd. Om du menar kvaliteten på matchen bryr jag mig inte. Handlar om att gå vidare.

Trodde fotboll handlade om att ha kul:D

Edit: Har satsat en bra summa på att marseille går vidare. ses vid returen, ska skratta åt dig. min pappa är starkare än din osv

Postad
hela världen vet ju att devils plockar marseille hemma, dom hade typ, 8 spelare skadade inför matchen igår? och lyckas knipa en poäng på borta plan, lovely säger jag :mrgreen:

obv var ju deras taktik att få minst X borta och för att sedan plocka dem på hemma plan

Go united!

I have a baaad feeling about this.

Postad

Hittade 410 pluset nu på jobb grindet. Tappade hela 15 kronor innan idag, så når inte riktigt upp till 400 dags plus.

Kanske dags att uppdatera månadsresultatet. Måste kötta in händer någon dag för att nå månadsmålet på 20k+ ser jag nu... Jobbar hela helgen så då blir det nog svårt, Fan, detta blir tight.

Dag: +395:-

Månad: +4664:-

Händer: 16855st

Postad
Hittade 410 pluset nu på jobb grindet. Tappade hela 15 kronor innan idag, så når inte riktigt upp till 400 dags plus.

Kanske dags att uppdatera månadsresultatet. Måste kötta in händer någon dag för att nå månadsmålet på 20k+ ser jag nu... Jobbar hela helgen så då blir det nog svårt, Fan, detta blir tight.

Dag: +395:-

Månad: +4664:-

Händer: 16855st

Haha ja det blir lite väl tight;-)

Postad
Haha ja det blir lite väl tight;-)

Satt och funderade på om jag skulle behöva skriva att det var antal händer jag syftade på, men antog att alla skulle förstå det. Tydligen inte:lol:

Postad

hallå pojkar och flickor, ärlighetens stund är inne och jag kommer med respekt för mig själv, ge upp bankrullebyggandet på nätet.

Grund å botten är väl att jag inte klarar av att bygga rulle på diverse cashgame nivåer, jag kan inte ens slå NL10 eller NL20 med ca 7k händer på varje nivå

på NL10 ligger jag -94$ efter 7000 händer och på nl20 -200$ (minst) efter 8000 händer, och då har jag faktiskt bevisat för mig själv att jag absolut inte kan bygga rulle under några omständigheter när det gäller cashgame, så är det bara. envis som jag är har jag försökt och försökt, på microgaming plussade jag på turneringar för att sedan backa det på cashgame, det funkar inte, tappar respekten för mig själv och tror jag uppfattar någon slags inbakad spelberoende när jag fortsätter dela ut pengar till diverse folk på olika nivåer, efter att ha satt in 633$ ligger nu rullen på 207$, riktigt jävla pinsamt.

Ska flytta hemifrån nästa vecka och det sista jag behöver är att sitta och donera pengar, så officiellt sett kommer jag ta en pokerpaus från nätet, om och när jag kommer tillbaka, det vet ingen.

Vad som sker i framtiden är det ingen som vet, allt jag vet nu är att jag behöver koppla bort nätpokern på riktigt, vem vet, jag kanske kommer försöka ta tag i det och bygga $ på turneringar istället.. troligtvis men inte just nu , blir först ta tag i mitt liv nu när jag skaffar eget boende är skaffa fast jobb prio 1, Så med förhoppningsvis full förstående från er alla, kommer min aktivititet på forumet minska, men jag kommer göra som soni och komma in och skriva om allt annat skoj (poker är inte allt i livet)

Hela den här grejen går ut på att jag ska bevisa för mig själv att jag inte är spelberonde och det är dags för scaniac att växa upp och inse fakta

Over and out!

ps. den som försöker göra sig lustig över min nuvarande situation kan skjuta sig själv ds.

Postad
hallå pojkar och flickor, ärlighetens stund är inne och jag kommer med respekt för mig själv, ge upp bankrullebyggandet på nätet.

Grund å botten är väl att jag inte klarar av att bygga rulle på diverse cashgame nivåer, jag kan inte ens slå NL10 eller NL20 med ca 7k händer på varje nivå

på NL10 ligger jag -94$ efter 7000 händer och på nl20 -200$ (minst) efter 8000 händer, och då har jag faktiskt bevisat för mig själv att jag absolut inte kan bygga rulle under några omständigheter när det gäller cashgame, så är det bara. envis som jag är har jag försökt och försökt, på microgaming plussade jag på turneringar för att sedan backa det på cashgame, det funkar inte, tappar respekten för mig själv och tror jag uppfattar någon slags inbakad spelberoende när jag fortsätter dela ut pengar till diverse folk på olika nivåer, efter att ha satt in 633$ ligger nu rullen på 207$, riktigt jävla pinsamt.

Ska flytta hemifrån nästa vecka och det sista jag behöver är att sitta och donera pengar, så officiellt sett kommer jag ta en pokerpaus från nätet, om och när jag kommer tillbaka, det vet ingen.

Vad som sker i framtiden är det ingen som vet, allt jag vet nu är att jag behöver koppla bort nätpokern på riktigt, vem vet, jag kanske kommer försöka ta tag i det och bygga $ på turneringar istället.. troligtvis men inte just nu , blir först ta tag i mitt liv nu när jag skaffar eget boende är skaffa fast jobb prio 1, Så med förhoppningsvis full förstående från er alla, kommer min aktivititet på forumet minska, men jag kommer göra som soni och komma in och skriva om allt annat skoj (poker är inte allt i livet)

Hela den här grejen går ut på att jag ska bevisa för mig själv att jag inte är spelberonde och det är dags för scaniac att växa upp och inse fakta

Over and out!

ps. den som försöker göra sig lustig över min nuvarande situation kan skjuta sig själv ds.

GL!

Postad

Eventuellt lite grindstuga i afton, får se om jag orkar. Skulle behöva en timme på locket känner jag.

Fick dock också spy efter frukosten på jobbet idag, käkade räksallad och sen bara växte det i munnen, men känns hyfsat nu så hoppas det inte var vinterkräksjukan.

Korv Stroganoff på ingång, så jag lär väl märka det inom kort...

Postad
Satt och funderade på om jag skulle behöva skriva att det var antal händer jag syftade på, men antog att alla skulle förstå det. Tydligen inte:lol:

Är det ok om jag skyller på att klockan var sent och att jag lyssnade på musik samtidigt som jag läste?

Postad

Over and out!

Lycka till! Var i samma sits och tog som sagt paus, du kommer må kanon väldigt snart! Du gör ju inte som vissa andra och förlorar pengar du inte har. Allting kommer även bli nytt och fräscht för dig iom flytten så det här kommer du klara av jättebra!!!

Postad

För att inkomsterna ska vara lika med utgifterna så har jag nyss varit och spelat innebandy en timme och efter det så köpte jag 1,5 liter pepsi och ett 200g marabou polka.

Det kan ju faktiskt va så att då inkomsterna blir större än utgifterna, men det borde ju bara va bra?

Postad

Sjukt mycket folk i Oslo nu, vilket ju beror på VM. Men alltså det är sjuuuuukt mycket folk här!!!!! Vågar knappt gå ut!

För att inkomsterna ska vara lika med utgifterna så har jag nyss varit och spelat innebandy en timme och efter det så köpte jag 1,5 liter pepsi och ett 200g marabou polka.

Det kan ju faktiskt va så att då inkomsterna blir större än utgifterna, men det borde ju bara va bra?

Haha, som sagt, du är så jävla logisk ibland:-)

Postad
Sjukt mycket folk i Oslo nu, vilket ju beror på VM. Men alltså det är sjuuuuukt mycket folk här!!!!! Vågar knappt gå ut!

Haha, som sagt, du är så jävla logisk ibland:-)

Klonkade rejält också. 12 spänn för chokladet och 10 spänn för 2 liter pepsi. Kort datum is the shit...

Postad

Jawohla,

Hörru Pappicotten. Jag tror du gör ett bra val.

Poker ska vara roligt och är det inte roligt ska man inte spela :)

När man har spelat väldigt mycket under en period har hjärnan vant sig vid detta beteende. Det kan därför kännas tomt och underligt att inte spela (graden av rastlöshet osv beror lite på hur allvarligt ditt eventuella beroendetillstånd är). Ge inte efter för impulsen att börja igen om några dagar när spelsuget sätter in utan se till att din paus verkligen blir en ordentlig paus (eller ett helt avslut). Njut av stillheten och lugnet!

Naturligtvis är det roligt att ha dig här på pokerforum, men tänk på att det mesta som vi pratar om faktiskt är poker / spel om pengar. Kanske ska du ta en paus också från oss, åtminstone någon vecka? Nåväl, det beror ju som sagt helt på hur stort spelsug du känner om någon dag :)

Hälsa jycken!

Postad
Jawohla,

Hörru Pappicotten. Jag tror du gör ett bra val.

Poker ska vara roligt och är det inte roligt ska man inte spela :)

När har spelat väldigt mycket under en period har hjärnan vant sig vid detta beteende. Det kan därför kännas tomt och underligt att inte spela (graden av rastlöshet osv beror lite på hur allvarligt ditt eventuella beroendetillstånd är). Ge inte efter för impulsen att börja igen om några dagar när spelsuget sätter in utan se till att din paus verkligen blir en ordentlig paus (eller ett helt avslut). Njut av stillheten och lugnet!

Naturligtvis är det roligt att ha dig här på pokerforum, men tänk på att det mesta som vi pratar om faktiskt är poker / spel om pengar. Kanske ska du ta en paus också från oss, åtminstone någon vecka? Nåväl, det beror ju som sagt helt på hur stort spelsug du känner om någon dag :)

Hälsa jycken!

Faktum är att det enda jag kollar när jag är inne på internet är min mail samt går in på pf.nu, och skulle jag vilja låta bli å titta här kommer jag ha svårt för det ,inte då detta är ett pokerforum, utan för att i ren allmänhet trivs jag här, plus att jag tog bort min facebook igår :roll:

Håller dessutom på och sälja mitt HEM så måste kika in här lite då å då,

pokern har alltid varit en stor del av mitt liv, har typ växt upp med det, så det lär bli en rejäl paus för att sedan göra en återkomst ur ett mer seriöst perspektiv.

Å du, glöm inte tvätten!

hjärtliga kramar

scaniac aka skåningen

• Skapa nytt...