Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har precis blivit helt frisk ifrån Körtelfebern och kunnat träna hyffsat förra veckan. Inatt har jag varit uppe och spytt tre gånger, har obv dragit på mig magsjukan som går på jobbet... Undra hur länge sånn håller i sig?

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Började med att backa 4 inköp... Hittade lite bra action på ett nl30 bord.

Har inte fått stacka av mer än en gång med AA på nl20 på typ 50k händer. Men på nl30 redan 3 gånger på 2k händer. Skillnad på spel eller enbart tur? :)

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.30(BB) On Game

Hero ($68.44)

BB ($42.08)

UTG ($29.05)

CO ($36.97)

BTN ($29.40)

Dealt to Hero A:heart: A:club:

UTG raises to $0.90, fold, fold, Hero raises to $1.95, BB calls $1.65, UTG raises to $6.30, Hero raises to $12.45, fold, UTG raises to $29.05 (AI), Hero calls $16.60

FLOP ($60.05) T:heart: 8:club: T:diamond:

TURN ($60.05) T:heart: 8:club: T:diamond: 3:spade:

RIVER ($60.05) T:heart: 8:club: T:diamond: 3:spade: 9:heart:

Hero shows A:heart: A:club:

(Pre 94%, Flop 98.0%, Turn 100.0%)

UTG shows A:spade: K:heart:

(Pre 6%, Flop 2.0%, Turn 0.0%)

Hero wins $58.55

Varför minraisar du med stålet varje gång? Jättedåligt.

Postad
Varför minraisar du med stålet varje gång? Jättedåligt.

Orkade inte räkna potten faktiskt där, skrev in siffran så det fick bli så. Var lite stressad för gjorde lite andra saker samtidigt :)

Postad
Jag har precis blivit helt frisk ifrån Körtelfebern och kunnat träna hyffsat förra veckan. Inatt har jag varit uppe och spytt tre gånger, har obv dragit på mig magsjukan som går på jobbet... Undra hur länge sånn håller i sig?

tydligen många som drabbats av magsjukan, är de lättare hänt på ålderdomshem osv eller ?

har en tjejkompis som jobbar på ett demensboende i ystad och hon fick agera "kräktant" då hon hade hög risk för att blivit smittad av magsjuka och fick i princip jobba 24/7 för att det var onödigt att smitta ännu mera personal..

Postad

Var nere på -120$ men tog igen det mesta så slutade 30$ back bara. Helt okej tycker jag. Gick in på svs med mina 120kr och vips är dom uppe i 450 kr igen ;) Så 50kr back bara. Ska nog sluta skotta bort pengarna och bara köra nl50 så kommer pengarna växa! Skönt ha lite tiltsite att spela på.

Postad
idag om i mån att jag inte ska iväg å pilla med bilen, så ska jag försöka mig på en rekorddag i antal händer,

nuvarande rekord är 2544,

to the goal!

Kör hårt, här blev det 3207 händer igår kväll.

Postad

Körtelfeber är väl inte så jätteroligt va? :/ tjejen hade det och hon blev inte frisk förrens 6 månader typ.

Postad

Körtelfeber e ingen höjdare, been there done that. Du får sluta hångla så in i helvete...

Har du laptop är det väl bara att grinda på dass? :mrgreen:

Postad
har just nu avverkat 1841 händer efter 210minuters spel :)

om jag lirar 100 minuter får jag in 1300 händer. Iofs så koncentarar man sig inte lika mycket när man kör 8 bord. Inte jag iallfall! :)

Postad
om jag lirar 100 minuter får jag in 1300 händer. Iofs så koncentarar man sig inte lika mycket när man kör 8 bord. Inte jag iallfall! :)

hm, överlappar dina bord varandra då?

man kanske skulle prova 8tabla eftersom jag obvious hinner göra en masssa skit emellan när jag 6tablar :P

Postad
hm, överlappar dina bord varandra då?

man kanske skulle prova 8tabla eftersom jag obvious hinner göra en masssa skit emellan när jag 6tablar :P

Ja, inte mycket men lite :) Kör hellre 8 stora bord än 8 små bord så skönare när dom överlappar lite!

Postad

250 händer till sen pausar vi=)

Dags att vila och återuppta spelet senare under dagen, har trots allt inte sovit än

sessionen slutar på +16$ på 3007 händer spelade, rekord session för mig

skönt att man hittade plusset iallafall!

Postad
250 händer till sen pausar vi=)

Dags att vila och återuppta spelet senare under dagen, har trots allt inte sovit än

sessionen slutar på +16$ på 3007 händer spelade, rekord session för mig

skönt att man hittade plusset iallafall!

Är det bara för du skulle slå mitt eller haha

• Skapa nytt...